Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Cecilia - 7 juli 2016 22:51

Woop woop ;) 16.000 steg nu kan jag sova gott i natt <3 sov gott alla glada <3

Av Cecilia - 7 juli 2016 22:40

Nu ger jag upp för idag :) har sytt gardiner hela kvällen dock är ingen färdig ännu men det löser jag i morgon och jag har börjat jobba med stolarna :) det kommer bli så skönt att få upp gardiner i huset :) och tyget räckte och det är massa över så det blir korgar till min garderob och lite sånt med :) så det känns super bra :) är så glad att jag äntligen fick mig för att göra allt detta :) men i morgon så ska jag slipa och måla stolar och sedan klä om dem :) och få upp gardiner i sovrum, toves rum och i vardagsrummet :) tror även jag kan få upp det i hall och det lilla fönstret i köket :) men vi får se :) funderar även på att göra två gardiner till badrummen bara för att jag älskar att det ser enhetligt ut :) men jag vet inte :) får fundera på det i morgon :) nu blir det att sova för har dragit på mig en förkylning :) hoppas att Eriks grejjer kommer i morgon med så blir det lite mer hyllor i garaget :)

Av Cecilia - 7 juli 2016 08:31

Så där då klarar sig hundarna några timmar till <3 så nu kan min sovperiod nummer 2 börja :)

För 5 timmar sömn är inte så mycket att hänga i granen och realistiskt är nog att jag sov mindre för man får sätta på en knapp som säger att nu sover jag och det samma när man vaknar :) så kanske 30 min minus :) men nu ska jag sova :) godmorgon godnatt <3 ha en bra dag <3

Av Cecilia - 7 juli 2016 07:39

Idag kom jag upp i tid fast jag bara sovit lite drygt 5 timmar :) känner i kroppen att jag hade behövt mer sömn men men :)! Hundarna har varit ute på promenad nummer 1 ska strax ut på promenad nummer 2 då dem fått frukost här för en stund sedan :) medans dem åt frukost så vek jag tvätt och tog hand om disken :) all inredning till frysen är nu diskad :)

Vi låg och chillade lite när jag hämtade telefonen för att kunna sätta mig och blogga :)

Så oerhört skönt att få detta gjort :) ikväll är det dags för kylen :) ska ta idag med och försöka äta upp så mycket som möjligt :) hihi :) sen blir det att åka och stor handla för nu är det verkligen inte mycket saker kvar i våra skåp/kyl och frys :/ ska ta och
Kolla lite möbler med snart :) jag försöker få Erik att förstå att vi behöver fixa tvättstugan det går väl sådär men men ;) nu blir det att ta ut hundarna och sedan gå och lägga sig en sväng igen :) men tror jag ska slänga upp soffkuddarna innan jag lägger mig :)

Av Cecilia - 7 juli 2016 00:55

Jag, hundar och älsklingen är nu nerbäddade i sängen efter ännu en promenad :) jag har packat upp allt från landet och vi har nu duschat av oss :) så skönt att lägga sig :) och frysen är nu avfrostad :) känner mig nöjd över dagens arbete :)

Nästan 3000 steg än så länge ;)

Inte riktigt 10000 steg igår eller ja under onsdagen ;) men är nöjd ändå :) slappar dag på landet är också bra :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards