Alla inlägg under augusti 2015

Av Cecilia - 19 augusti 2015 18:02

Ja ännu en dag har gått alldeles för fort :) men var så varm att jag tog en dusch hemma nu :) och Fick inloggning nu till skolan så nu har jag både internet och kommer åt alla elever :)

Men nu dags att börja jobba :)

Av Cecilia - 19 augusti 2015 07:06

asså jag känner mig allt annat än motiverad idag, jag är fortfarande mos sedan igår! Idag blir det hem och sova efter jobbet för pallar inte detta zombie mood som just nu in funnit sig hos mig, jag fattar inte,

Idag har jag ingen planering det kommer inte gå det jag hinner är sjukt bra, det som görs är ännu bättre ;) hahaha ;) Ja mer än så här blir det inte! Ska sova en 15 min till :)

Av Cecilia - 18 augusti 2015 22:52

ja grupperna är snart klara :) äntligen lite trix kvar :) men förhoppningen är att det löser sig i morgon :) datorn får följa med till skolan tror Jag :) för Jag har äntligen fått lösen där :) borde egentligen kolla med han data snubben men tror inte jag får jobb dator förrän nästa vecka då eleverna ska få sina datorer :) men men det löser sig :)

Nu ska jag iaf dikta ihop ett mail till rektorn på skolan och sedan blir sängen för mig :)

Av Cecilia - 18 augusti 2015 07:29

eller vad säger man... Suck är så jvl trött :/ och vill verkligen inte jobba, önskar att det fanns något annat att göra som att sova ;)

Men men vad ska man göra det är bara att få upp och sätta igång :) :)

Dagens planering morgon:
Göra grupper :)

Dagens planering efter jobbet :)
Städa och lpp :)

Av Cecilia - 17 augusti 2015 22:51

Alltid lika jobbigt första dagen med elever! Har varit så sjukt rastlös nu på em kvällen men har hunnit med att städa och tvätta en hel del även en del med jobbet känns skönt att äntligen vara igång :) men tyvärr orkar jag inte skriva mer <3 sov gott för nu däckar jag <3 hörs i morgon <3

Av Cecilia - 17 augusti 2015 06:35

dåligt med uppdateringar i helgen men vi var i stugan och mös och igår åkte Tove hem :/ lite tråkigt men hon kommer snart igen :) vi hade kusinmys i lördags med vattenmelon film och kortspel dock fick vi använda ipaden eftersom Erik erövrade soffan med timmar av prison break ;) btw vi kolla klart på den serien asså den slutsar gött konstigt :/ tyckte det var tråkigt men men :/

Jag har precis ätit frukost och försöker få ordning på all disk mm som belamrade mitt kök efter Eriks och Toves pizza bak :)

Jag har sovit bra men det onda i axlarna är tillbaka trodde det skulle släppa efter att jag tog ett bad igår men oj så fel jag hade :) men nu då är det snart dags för jobb och möte med de nya eleverna :) alla är ju nya för mig iof men! Det kommer bli super :)

Så planeringen idag på morgonen:
Packa upp från helgen
Ta hand om disken
Ta hand om kläderna som ligger över allt
Bädda sängar
Packa till skolan

I skolan:
Först är det konferense
Sedan planering med mentorskollega
Sedan mentorsdag
Efter eleverna gått blir det städ och planering

Efter skolan:
Dammsuga
Damma
Och moppa
Där efter jobb med lpp och planeringar :)
Juste måste handla med :)

Så som vanligt har jag sjukt mycket att göra :) men men det löser sig :)
Tänk vad mycket tid jag skulle ha om det var så att jag anställde en typ städare ;) en som tar hand om tvätt, disk och städning! Gud vad mycket tid man skulle få över! Det hade räckt med bara en storstädning i veckan då jag jobbar skulle hjälpt otroligt mycket! Men men det får bli i nästa liv eller något :) dags att sätta fart ska ju cykla till jobbet :) woop woop nu drar det igång på riktigt! Fattar inte hur jag orkade förr med hunddagis och buss! Skönt att man bytt faktiskt ohållbart att hålla på som vi gjorde och nu ska Emil Eriks bror ha yra ngr veckor på dagarna men tanken är att jag så fort som möjligt ska kunna ha henne hemma :)

Hoppas ni får en super dag :) är as taggad för dagen och tankarna flyger omkring här uppe ;)

Av Cecilia - 14 augusti 2015 12:46

God lunch får man väl ta och säga :) jag lyckades försöka mig men han gå ut med vovven innan jag cyklade den dryga milen till Göta och disponentvillan för konferens med jobbet :) underbar mat har vi fått :) dagens planering är Väl att åka till landet och kanske måla där lite :) men vet inte :)

Men nu några timmar till med jobbet och sedan cykelturen hem :)

Av Cecilia - 13 augusti 2015 22:40

lång intensiv dag har det varit och i morgon fredag och veckan med jobb är slut ;) eller lite lpp jobb ska göras :)

Idag var planeringen:
:)
På jobbet prata med övriga 7ors mentorer :)
Göra fina lpp - eller börja juup börjat har jag gjort
Skriva in mig i facket ok
Städa i textil salarna / alla skåp :) kollade vissa ;)
Hjälpa till med musik planeringen :) juup grov planering klar :)


Efter jobbet:
Dammsuga nope blir i morgon :)
Moppa nope
Sätta Tove på lite dammande juup :) och fluffa kuddarna till soffan
Måla klart färgen :) juup hela gaveln gjord bara. Vid getingarna kvar nu :)
Laga mat - hemgjord pizza tror jag :) nope blev ticka mazala med ris och bröd :) super Nice med Eriks familj :) så stor middag idag för 6 personer :) hihi så mys :)

Så jvl nöjd är jag att jag målade! Super Nice!!!! Älskar mitt vita fina hus <3

Ne nu måste jag sova darlings min kropp måste vila :) i morgon jobb sedan helg :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards