Direktlänk till inlägg 4 juli 2016

Progress :)

Av Cecilia - 4 juli 2016 23:48

Nästan all städning är klar :) och jag hann mer än så :) även om moppningen inte blev av idag så tänker jag att jag måste dammsuga i morgon igen så det löser sig :)

Storstädning :
Disken plocka ur ren - fixat
Disken plocka i smutsig - fixat
Tvätta sängkläder - fixat
Tumla sängkläder - fixat
Tvätten vik ren tvätt (strax)
Häng upp blöt tvätt - fixat


Köket:
Damma fönster - fixat
Städa av luckorna - fixat
Städa bänken - fixat
Dammsuga - fixat
Moppa

Badrummet lilla
Damma fönster - fixat
Städa av luckorna - fixat
Städa handfatet - fixat
Städa duschen - fixat
Dammsuga - fixat
Moppa

Badrummet stora
Damma fönster - fixat
Städa av luckorna - fixat
Städa handfatet - fixat
Dammsuga - fixat
Moppa

Vardagsrum och hall:
Damma fönster - fixat
Damma bokhyllan - fixat
Städa av borden - fixat
Dammsuga soffan - fixat
Dammsuga - fixat
Moppa

Sovrum:
Damma fönster - fixat
Städa av Sängborden - fixat
Städa under sängen
Dammsuga
Moppa
Bädda sängen

Toves rum:
Damma fönster -fixat
Städa av Sängborden -fixat
Städa under sängen -fixat
Dammsuga -fixat
Moppa
Ta bort sänglådor med garn ställa tomma under sängen -fixat
Lägg zelected by houze saker i kontoret
Damma på garderoben -fixat
Bädda sängen -fixat

Tvättstugan och klädkammaren:
Fixa ordning kläderna
Dammsuga
Damma

kontoret ska göras i ordning någon annan dag :p

Vi tog oss en sväng till donken i stenugsund för att käka kvällsmat :) då jag tog en promenad med Linda istället :) toves rum är nu tömt och alla lakan mm är i kontoret och alla mina pysselsaker är nu i vardagsrummet innan jag städat ordning i kontoret :)

Allt är kategoriserat mm så ska gå igenom det ytterligare en gång i morgon så kan ställa in det i kontoret sedan :) men nu ska jag bädda sängen och sedan ta och vika tvätten :)

22 tusen steg innan 12 tror vi på men vi får väl se ;) hahaha ;) hade iaf varit kul om jag lyckades :) 600 steg hahaha ne men super nöjd över 21 000 :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards