Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Cecilia - 1 oktober 2012 23:49

Dagens Hiss det är Gusgus :) jag älskar honom trotts att han snor mina böcker och busar :) han är min samvaro i tillvaron :) jag vet inte hur jag skulle klarat alla dessa provningar utan honom.

Han är det bästa som hänt mig under detta år, känner jag mig nere så går jag in och pratar med honom lägger mig och läser högt för både honom och hamstrarna :) såå himla mysigt att ligga där och bara känna sig älskad och behövd.



 

Asså denna jvl spiral, jag har såå sjukt ont fortfarande, så pass ont att jag mår illa, jag mår verligen illa, helt sjukt, måste ringa i morgon, den måste bort tråkigt att kasta så mycket pengar i sjön men jag har inget val, den måste bara bort den måste det, suck...

ännu en diss är dagens humör, jag har föröskt hålla lågan uppe med det är omöjligt, jag orkar inte och i morgon är en av årets mest ångerfyllda dagar nämligen min födelsedag, jag har ofta inga höga förväntningar men känns som om jag alltid blir besviken, för man han hoppet om hur det ska vara, samt att man nu inser att man kommer längre och länre ifrån familjen för varje år som går, mamma och jag ex kan prata kanske 5-7 minuter innan det blir tyst och ingen vet längre vad man ska säga, vi har liksom tappat bort kontakten, och jag vet inte hur eller om det går att reparera... eller om jag vill det, jag klarar mig själv och bryter mig allt mer loss från gemenskapen, jag låser mig här i göteborg med gusgus som måste ha ständig tillsyn, jag vill egentligen köpa 2 till men vet inte om det är för att jag vill det eller om det är för att jag vill låsa mig ännu mer i lägenheten... hur ska detta sluta???!!???


idag har jag också tampats med en besvikelse, en besvikelse som jag inte jag tordde skulle finnas, jag vet inte hur jag ska bearbeta den eller hur jag vill ha det, jag vill ha kakan och äta den typ. eller nee egentligen så vill jag ingen ting, jag är bara ledsen och besviken. jag vet inte om jag är tillräckligt stark för att fortsätta så här... hmmm ja gladare blir jag inte...


Jag vill vara 5 år igen utan skola, utan problem, med en mamma som både kan ta bort ont och förklara allt som man inte vet, jag vill bara stänga in mig och slippa alla problem, jag är så trött på detta nu, och jag är så rädd men det är ingen som kan hjlpa mig, jag måste försöka hjälpa mig själv även om det är svårt, jag måste verkligen skriva ner alla mina tankar till onsdagens möte med kuratorn.


hoppas ni får en trevlig natt och en underbar morgon dag <3

Av Cecilia - 1 oktober 2012 22:35

Jag har haft ont idag och mlagat mest legat och ätit gott, men har också underhållt mig och Gusgus en stund, han snattar böcker och papper från mig och smiter så fort han få chansen. och tuggar på allt som han får tag i XD haha...

men ja har mat och faktiskt frostat av frysen, men det får räcka för idag har sjukt ont och vet inte hur jag ska komma vidare.

men läste ut vändpunkter nu av agenta sjödin i morse och idag blir det nog att börja på en jane austen :)


så här kan det se ut i inhängnaden :)


  hihi lite mörkt måste fixa en lampa till taket i morgon :)

Av Cecilia - 1 oktober 2012 08:16

Först frukost, där efter göra sig iordning till viket :-) sen åka till vikariatet :-) kommer hem runt 13 då mat och diska, gå med sopor, städa hos alla djur :-) lek med djuren :-) latin plugg :-) planera med gruppen när vi ska ses :-) läsa lite uppsats handbok och göra vfu uppgifts :-)kompletteringarna :-) dags att gå upp och göra ngt vettigt XD får se om man hinner träna idag med :-)


Okey men nu är det iaf frukost :-)
Ha en trevlig dag :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards