Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Cecilia - 16 oktober 2012 23:45


Dagens hiss är att allt jag skulle göra är gjort och jag mår bra och ska gå och sova nu :)




Min diss idag är min dator som efter ominstaleringen inte funkar alls... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

jag hatar den ....



åååå jag måste fixa detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jaja nu ska jag äta något och sedan ta ett bad och sedan slänga mig i säng :)


Av Cecilia - 16 oktober 2012 22:12

Haha Hollywoodfruarna är galna... Xd men Margareta är för rolig :-) latin sidorna klara nu och nu pussla ihop en B-uppsats :-) woop woop livet för en student :-)

Av Cecilia - 16 oktober 2012 20:45

Pater noster, qui es in caelis.
Sanctificetur nomen tuum.
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua,
Sicut in caelo, et in terra.
Panem nostrum quotidianum
da nobis hodie.
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus
Debitoribus nostris.
Et ne nos inducas in tentationem
Sed libera nos a malo. Amen.

Detta ska bli min första tatuering tror jag ;-) nu har jag tre korta texter kvar sen blir det B-uppsats :-)

Av Cecilia - 16 oktober 2012 12:34

Idag köpte jag en ring i form av ängla vingar på Bella Interiör :) sävedalens mest prisvärda butik :) en riktig tjej affär. 

så här der den ut och kostade 79 kr :)


   


jag hade lite tid till bussen skulle komma så det blev två affärer till sävedalens leksaker och stilrent. 


på sävedalens leksaker hittade jag en sak som jag velat ha i många år, en anki från anki och pytte :) hihi en barndoms dröm gick nu i uppfylelse för 189 kr :) 


han är verkligen så söt <3 för det är väl en han?!?

             


Sen blev det stilrent och tyg för 300 sååå har 800 kr i tyg hemma nu :) :) 

så här är är dessa tyger blir nog fina väskor har ganska mycket tyger till vårväskor nu :)


         


ha en bra dag nu :) jag har precis ätit lunch nu det blev en räkmacka :) nu latin studier och b-uppsats :)


Av Cecilia - 16 oktober 2012 11:43

Ny inköpt

Av Cecilia - 16 oktober 2012 11:42

Så där :-) kurator tiden avklarad, vart i tre affärer :-) så nu blir det att jobba ihop pengar igen XD haha nu ska jag hem och äta något sedan blir det latin och B-uppsats skrivande och måste.Maila en del med :-) jaja nu mat :-)

Ha en trevlig dag :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards