Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Cecilia - 14 oktober 2012 18:34

Latin läxan i boken gjord och nu har jag en.föreläsning och en övning kvar :-) sedan är jag klar med latinet för denna helg :-) men B-uppsatsen ska få lite tid med måste studera lgr 11 ikväll och skriva lite till mina kamrater :-) sen måste jag laga lite matlådor och nu ska jag ta lite rast och göra övningen lyssna till ditt nej som är läxan från min kurator :-)

Känner mig sjukt produktiv idag :-) sen ska jag även skriva en planering till femmorna idag så vikarierna vet vad som ska göras på onsdag :-)

Av Cecilia - 14 oktober 2012 16:24

:-)

Av Cecilia - 14 oktober 2012 15:59

Amor vinciti Omnia. Non Omnia possum omnes. Ad Omnia paratus sum. Est vita misero longa, felici brevis. Bellum omnium contra omnes. Balnea, vina, venus corrumpunt corpora nostra, sed vitam faciunt balnea, vina, venus. ;-)

Av Cecilia - 14 oktober 2012 12:04

Knäckebröd med alfa groddar och jordgubbs kräm och chaite :-)

Detta njuts tillsammans med the Kardashians :-) ;-)

Av Cecilia - 14 oktober 2012 12:04

Knäckebröd med alfa groddar och jordgubbs kräm och chaite :-)

Detta njuts tillsammans med the Kardashians :-) ;-)

Av Cecilia - 14 oktober 2012 10:41

Sjuk träningsvärk, hihi fast.det.är ändå ganska skönt :-) så där tänkte dammsuga för det blev inte av igår och sedan byta vatten hos djuren och ge dem mat ;-) sätta in hjulen hos hamstrarna, gå en promenad innan frukosten och sedan komma hem äta och sätta mig med latinstudierna ;-) faktiskt ganska peppad för det sen ska jag jämföra lgr 80 med lgr 11 och scanna lite ur kursplanen till mina kompisar i b-uppsatsen :-) hihi Xd sen om jag hinner ska det bli till ngr väskor idag ;-) hihi ;-) och då ska det.även virkas blommor till knappar :-) hihi sen virka lite mer ;-)

Av Cecilia - 14 oktober 2012 01:56

Nu ska jag gå och lägga mig med sovmasken, kom på igår att gösta är lugnare om man sover med tänd lampa, fast jag som måste ha mörkt när jag inte sover... tyckte inte det var bra så letade fram sovmasken;) ska kolla om det funkar även idag XD


       

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards