Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Cecilia - 17 oktober 2012 09:45

... Jag försov mig... Ovanligt... Fast hinner till skolan ändå... Hann inte äta frukost men det fixar sig i skolan sedan :-) jag sov en orolig sömn idag och mår inte alls bra :-/ igår fick jag från oväntat håll tala om hur det.känns att göra abort och det golvade mig tyvärr :-/ jag var ledsen, arg och besviken på mig själv igår och inser mer och mer hur mycket jag vill ha barn... Men det funkar inte nu och framtiden vet jag inte om :-/ men jag vet att jag nu inte är redo för jag har en sjuk syn på barn, jag har mått så dåligt och intalat mig skälv att bara jag får ett barn kommer jag känna mig hel och känna mig lycklig... Men jag har insett att jag måste göra det skälv... Det är jag som själv måste lyfta mig och bearbeta detta... Jag måste bli hel innan kan bli mamma....hmmm mycket i huvudet idag... Och det blir ju inte bättre när folk säger jag är gravid och man frågar om det är bra eller dåligt... Och.man får svaret jag skulle aldrig kunna göra abort på mitt barn... Sen kommer de på att alla får ju tycka som de vill och du ville ju inte ha dina barn... Men skadan är skedd man är redan förkrossad :-/

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards