Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Cecilia - 9 oktober 2012 23:20


Dagens HIss är min nya väska och mina tyg fynd samt att timmy lammet som jag har hållt på med i månader äntligen är klart :) imorgon så blir det att fortsätta med att virka lite då virka klart de tofflor som jag idag började på men får nog göra om dem i morgon då jag såg att man skulle ha dubbel tråd :) haha bra att man läser hela beskrivningen. :)





Dagens diss är att denna dag slukat pengar för mig... måste hålla i mina pengar från och med nu ;) samt att jag inte fått varken latin eller andra läxor gjorda eller ngt vettigt :/ hmmm nya tag i morgon och nu så ska jag iaf försöka med att översätta lite latin :)


sov gott :)

Av Cecilia - 9 oktober 2012 20:40

Mina latin studier går inte XD idag var det kurator och uttagande av spiral :) äntligen :) känns faktiskt bra... Känns så där att vara slav under p-piller helvetena igen :/ men vad gör man inte för att ha mindre mensverk... :) hihi idag har jag istället för att göra mina läxor virkat klart mitt timmy lamm :) fast han har ännu inga ögon och jag är inte säker på att han ska ha det :) hihi :) jag har också börjat fundera på att starta ett företag eller en hobby verksamhet :) med att sälja väskor, små baby saker och till detta företag ska det också vara hamster uppfödning och vem vet även kankse en chinchilla uppfödning och sedan i faramtiden en hund uppfödning och egenproducerade böcker :) hihi :) ev även tavlor och smycken :) och vem vet även tjänster så som webbsidetillverkning och ja det finns nog mer :)

haha mina drömmar är det inget fel på :) hihi :) 



här är lammet timmy :)

 


Min middags mat idag:

Tonfisk sallad; tonfisk, räkor, roccula, ägg, gurka, groddar, majs, tomat, morot :) och lite feta ost och cecar dressing :)

mmmmmm:

 


nu svenska holywood fruar och sedan LATIN!!!!!!!!!!!!!!!
SKÄRPNING CISSI XD   


Av Cecilia - 9 oktober 2012 13:11

Jag köpte en ny väska på det underbara lilla butiken i sävedalen Bella Design <3 <3 bra priser, underbar miljö och en helt underbar bemötelse med butiksbiträden som bjuder på sig själva :) självklart blev det även denna vecka en väska :) en fest väska denna gång :) :) nästa vecka blir det nog inredning :) Så dagens skörd en väska och en ängel allt för 300 :)

       


det blev också mer då jag kom på att ne jag ska starta ett företag :) denna termin ska jag skapa massor och ska starta designsidan vid jul då jag har lite mer tid på mig :) så stuvbitar för 50 :- st så 500 kr rätt ner i plurret :) hihi :) fast förhoppnings vis får jag tillbaka det sedan :) ska bara hitta ett bra band till väskan :) så att man får en bra axel väska :)

Sedan blev det 140 :- för sand till djuren :)

Och i morgon så blir det att åka och kolla på 2 chinchillor till :) två flickor :)  


Detta är tygerna som idag införskaffades :)

             


så ha en trevlig dag :) har precis ätit lunch file gorumet med pasta och ska nu sätta mig med lite latin och virka lite till samlingen :)


   


have a nice day :)

Av Cecilia - 9 oktober 2012 09:21

Idag blir det kurator och gyn tid, även gå ner för att se om min sand kommit till djuraffären :-) efter det latin, latin, latin och mer latin :-) pausa lite för att virka lite kanske ;-) nee nu måste jag få på mig lite kläder och få i mig.lite frukost :-) have a Nice day :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards