Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Cecilia - 3 oktober 2012 15:26

har varit hos kuratorn. och känner mig verkligen nere, men jag fick en del gjort, jag gick hem och då förbi en butik med underbara väskor :) helt underbar butiksbiträde gav mig 20 % och ännu lite till då jag sa att det var en födesedags present till mig :) så fick mig en äkta skinn väska och en äkta skin plånbok i rosa för 720 kr :) jag kommer säkert köpa ngt när jag ska till kuratorn nästa vecka igen :) jag gick sedan hela vägen hem för att följa de råd jag fick av kuratorn, jag ska försöka gå varje dag ca en kvart och det tog ca 20 min att gå hem så då var det gjort för idag :) sedan kom jag hem och åt mat kyckling wook :) så änu en av kuratorns önskningar är ifas idag. jag ska försöka ta regelbundet, nu ska jag ev möblera om lite och diska och städa göra latin och sedan fixa lite med projektet.


        

min nya väska och min nya plånbok :) Fiiiiint :) hihi :) <3<3<3<3<3<3

Av Cecilia - 3 oktober 2012 10:38

Så fin man är i sin nya tröja ;-)

Av Cecilia - 3 oktober 2012 10:19

Har sjukt ont i huvudet och mår ganska dåligt... Har massor att prata med kuratorn om idag massor som jag inte vill sätta ord på. Jag har ätit frukost, nu ska jag diska sedan åka till kuratorn, jag måste göra lite virkning idag, skriva ner mina drömmar, städa mina garderober och lägga allt snyggt... Jag ska göra latin och lite på projektet :-) massor att göra sen har jag tvättid och måste laga mat idag med :-) jaja nu blir det.att ta på sig och dra till kuratorn :-)

Av Cecilia - 3 oktober 2012 00:12

min födesedag är officiellt slut :) woop woop :) jag ska nu sova och det blir att ta nya tag i morgon orkar inget mer och har mycket tankar inom mig som jag ska försöka formulera i natt och skriva i morgon för att kunna prata om detta med kuratorn... jaja det r morgondagens problem :) sov gott :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards