Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Cecilia - 12 oktober 2012 23:55

Dagens Hiss Jag har vart duktig idag med mina läxor men behöver verkligen fixa lite städning och leka med gösta lite :) men det finns det fortfarande tid till :)


Dagens diss är all stress som jag ytsatt mig för idag inte bra :/ hmm får slappna av mer i morgon :)


ha en trevlig kväll nu ska jag fortsätta kolla på filmen på 3:an Georgia Rule :) 

Av Cecilia - 12 oktober 2012 19:46

NmJag är på g hem äntligen... Hör min soffa skrika ända hit efter mig XD haha nu blir det hem och gräva ner mig i lgr 80 och alla de kommentarer som jag hittade och tyckte var relevant :-) hoppas mitt Internet funkar nu bara :-/ I hope I hope ;-) annars får man skriva idag och lägga upp det på Dropboxen i morgon eller ngt ;-) vilken kväll jag har.framför mig ;-) blir inget godis idag heller fikade ju precis :-) Budapest bakelse och en kanelbulle :-) mmmmm :-) solen hann dock gå i moln och nästan ner innan vi hann ut... XD men det var skönt att sitta.ute och andas lite frisk luft när man ska stänga in sig i lägenheten med min B-uppsats och 140 sidor ca med latinsk grammatik :-)., weeee XD nu är jag på g ;-) och Notting hill går på tvn ikväll jue :-) <3

Nu är jag hemma ha en trevlig kväll utan kursplaner XD

Av Cecilia - 12 oktober 2012 15:59

Ja nu sitter jag på g till humanisten för att lämna av lite böcker och sedan åka till biblioteken och samla in lgr 80 dokumenten :-) därefter dra till.Jerry och ta en fika i solskenet :-) den tanken hade vi ju redan igår men blev restaurang ist :-) men det är varmare idag så det blir perfekt :-)

Av Cecilia - 12 oktober 2012 11:11

Däckade vid tolv igår i sängen och djuren höll på som fan, och klockan ringde vid kvart i sex... Låg dock till halv sju, kom verkligen inte upp. :-/ suck tog en snabb frukost i form av motötter sen var det att skynda till jobbet... Tre teori lektioner i hkk, nu hem och planera femmornas lektioner inför de kommande veckorna :-) sen.blir det en hkk lektion med åttor sen åka till biblioteket och först där efter åka hem där städning, B-uppsats och latin väntar... Hmmm.... En lång dag idag. :-)

Ha en trevlig dag :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards