Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Cecilia - 1 februari 2013 23:50

Har nu börjat med CAD första saken blev en flaska :) nu blir det att göra en bil, en helikopter och ett glas ;) hihi ;)

Och det ska faktiskt bli kul ;)

Av Cecilia - 1 februari 2013 21:22

Det var nu sjukt längesedan som jag bloggade om dagens hiss/diss så tänkte det skulle bli ändring på det idag :P


vi börjar med dagens diss :P

Idag är dagens diss min disk.... tänker inte visa men den fyller hela diskbänken, diskhon, hela spisen och står på alla bänkytor och bordet... Översvämmat kök med disk är det enda svaret...


Dagens Hiss är Stiftelsen :) jag älskar att jobba med den speciellt när det går bra :) haha då är iof allt roligt ;P haha men ska försöka bli lite mer konsikvent med när och hur jag bloggar. ibland har man väldigt lite tid som student.


men jag har ännu en hiss. starten till mitt företag har nu startat, jag ska börja prata om den och ge lite ledtrådar :P men loggan är klar :P

jag är ännu inte riktigt nöjd med namnet men det får duga som ett första utkast :P :)

Av Cecilia - 1 februari 2013 21:20

Skaffa bloglovin och följ alla roliga bloggar :)


hihi

Av Cecilia - 1 februari 2013 20:53

det handlar om Julie en kvinna som ska fylla 30, hon är en misslyckad författare och jobbar på ett jobb hon hatar. hon älskar Julia Child som är en kokbokskriverska från 1950-talet och lagar mat utifrån de franska köket. Hon bestämmer sig efter att hennes kompis börjat blogga att själv börja blogga om mat, hon ska under ett år laga alla recept i boken. Under filmen får man också följa Julia Childs historia som inte kunde franska eller laga mat. Hon vill inte bara vara en hemma fru åt sin man som jobbar på en ambasad i frankrike. Hon får möjlighet att börja kockskola och hennes tävlingsinstikt drver henne frammåt i denna kokskola som är för proffs.

hon har maten i blodet.

det är en humoristik film och ett måste att se :)


så släng på 3an och se den :P


nu ska jag åter till filmen, vinet och skrivandet av protokollet :P haha eller kanske skulle CAD:a lite :P haha vem vet vart denna kvll kan sluta. vinet öppnades runt 18.00 så börjar allt bli lie påverkad det är mitt tredje glas :P hihi :P


wooop woop 

Av Cecilia - 1 februari 2013 20:48

Nu uppdateras stiftelsens hemsida, blogg och nu ska här skrivas mötes protokoll ;)

Detta avnjuts med smultron vin och filmen "Julie och juliet" :) underbara fredag ;) såååå mysigt ;) börjar dock bli lite full Xd

Av Cecilia - 1 februari 2013 14:00

Seminariumet var jobbigt ;/ nu slappar framför Tvn med lite godis ska snart fixa lite hemsida och protokoll mm :) sedan CAD och lite uppgifter jag har efter mig ;) sååå kul :) haha

Optimistiska Cissi Xd hihi

Av Cecilia - 1 februari 2013 07:34

Ligger och läser och funderar på vad jag ska göra idag ;) först seminarium i skolan ;) sedan hem och göra stiftelse arbete ;) hemsidan ska uppdateras, allt gammalt ska göras klart och jag ska SKA städa ;) som vanligt en hel del att göra ;) och sedan ska jag få över lite nummer är väl tanken med ;) hihi ha en bra fredag morgon ;)

Snart helg ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards