Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Cecilia - 20 februari 2013 12:06

Ja då har man lyckats att sova sig igenom en hel förmiddag Xd haha min kropp är helt slut så får träna i morgon ist :) men drömme en helt sjuk dröm inatt :) jag drömmer sällan utifrån mig jag ser allt ovanifrån :)
Det var om utomjordingar som typ tagit över en stad, dem såg ut som människor men hade ett formspråk som påminde om robotar stela och lite blåare i hyn. En av dem blev kär i en människa så han smugglade in henne genom att hon fick deras uniform och lossades vara en av dem. Men hon upptäckte snart att dem var människor innerst inne men att när dem sov kom en snubbe och sprutade in ngt i en spruta hon misstänkte att det var det som gjorde dem så robbotlikna och på morgonen efter började de planera ett uppror :) mycket spännande historia :) haha borde kanske göra något med den Xd om jag hade haft tid :)

Hittade en fin dikt på instagram med :) eller fin och fin sann ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards