Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Cecilia - 22 februari 2013 06:57

Igår så fick jag en del läxor gjorda vilket var super :) as nice ;) sedan möter spårade ur som vanligt men men :/ det var ett trevligt möte... Till nästa gång måste jag tuffat till mig lite. :) tyvärr så skulle ju Robin upp och jobba så inget fika i Alingsås men det gjorde inte så mycket eftersom jag mådde rätt kass och hade en hel del saker att få ordning på :) men nu en by dag ;) med nya utmaningar :) sååå sweet ;) idag blir det tyvärr att skippa skolan till förmån för jobbet :/ igen men detta är nu sista gången :) det är så jvl skönt att vara hemma efter gårdagens resa :) men det var riktigt kul :) mötet drog ut på tiden :) vilket påminner mig om att jag ska skicka ut när nästa möte är ;) och skicka ut dagordningen på sms för att kolla om det är några övriga frågor som ska med :) jag har en del att göra idag som vanligt men jag känner mig idag full av energi ;) jag är stark, fri och full av energi ;) en ramsa som en gyminstruktör brukar säga Xd

Av Cecilia - 22 februari 2013 06:57

Igår så fick jag en del läxor gjorda vilket var super :) as nice ;) sedan möter spårade ur som vanligt men men :/ det var ett trevligt möte... Till nästa gång måste jag tuffat till mig lite. :) tyvärr så skulle ju Robin upp och jobba så inget fika i Alingsås men det gjorde inte så mycket eftersom jag mådde rätt kass och hade en hel del saker att få ordning på :) men nu en by dag ;) med nya utmaningar :) sååå sweet ;) idag blir det tyvärr att skippa skolan till förmån för jobbet :/ igen men detta är nu sista gången :) det är så jvl skönt att vara hemma efter gårdagens resa :) men det var riktigt kul :) mötet drog ut på tiden :) vilket påminner mig om att jag ska skicka ut när nästa möte är ;) och skicka ut dagordningen på sms för att kolla om det är några övriga frågor som ska med :) jag har en del att göra idag som vanligt men jag känner mig idag full av energi ;) jag är stark, fri och full av energi ;) en ramsa som en gyminstruktör brukar säga Xd

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards