Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Cecilia - 17 februari 2013 20:08

Nuuu läxor :) woopwoop not so much :/ men bara att börja annars blir man ju aldrig klar och nu blir det nyttig mat i två veckor efter mc fish och sedan mc nuggest på dejten med världens underbaraste Natalie Löf ??????? i love u

Av Cecilia - 17 februari 2013 17:36

Fick idag mina solpiller och energi piller :) med i paketen fick jag lotter från miljon lotteriet ;) jag brukar skrapa för att av ren nyfiken het kolla vad dem lockar med :) i detta fall fick jag 2 identiska lotter nämligen lott 131-20 :) och på båda fick jag 2 extra lotter som premie :) men mig lurar ni inte Miljonlotteriet ;) ????

Av Cecilia - 17 februari 2013 17:06

Nu blir det hem för att städa och fixa lite med läxor och jobbet :) hoppas det kommer bli super :)
Dygnet med linnea har varit mysigt och slappt :) avslutades på donken med mamma och stuv pappa ?? älskar er ? nu sitter jag på tåget hem och är strax i Partille ;) och då blir det städ och så för att sedan åka in till Gbg för att dejta Natalie :) efter blir det hem än en gång för att göra läxor :)
Främst CAD och leksaksproduktopns uppgift :) men kommer bli fett nice :) har en del kvar att lära men det kommer ;) har hittar lite info så bara att läsa in :)
Teglexen var en för sen allahjärtans present av Jerry Xd
Jag har också hjälp Linnea att skaffa blogg ;)
Livetmedlinnea.bloggplatsen.se ?
Ne nu är jag framme ;) puss

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards