Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Cecilia - 26 februari 2013 15:58

Ja skolan gick bra :) och hade jätte trevligt :) tack underbara kurskamrater :) nu ligger jag i soffan :) väntar på att orken och energin ska komma tillbaka :) haha Xd disken och köket ska man fixa och damsuga allt igen ;) min älskade lilla gris stökar ner så mycket :) letar nu efter en chinchilla till :) ska också läsa lite om hur man blir uppfödare :) haha mina älskade djur :) men nu ligger man i soffan och suckar och är hungrig men orkar fan inte fixa ngt :) blir nog färdigt på något sätt idag :) men positivt är ju att Gösta också börjat med candy chrush :) haha min älskade lilla bebis ;)

Hoppas ni har mer ork än vad jag har :)

Av Cecilia - 26 februari 2013 08:36

Igår låg jag sjuk men fick ändå en del gjort :) diskade och städade både vardagsrum och syrummet ;) samt fixade verktygs/städ skrubben ;) så nu har pappa 3 stycken påsar att hämta :)

Sedan var det mycket sängen/soffan igår ;)

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan ;) så jvl skönt ;) komma igång lite :) idag blir det skola och sedan hem laga mat och städa i kök/hall och damsuga lägenheten igen ;) mycket läxor ska göras jag är för slapp Xd haha sedan ev bodybalance idag men får känna efter lite är inte helt kry o kroppen :/ huvudvärk och känner mig febrig förkyld och hosta så måste vara försiktig :) sen är det också en fråga om tid ;) läxorna måste ju gå först självklart :)


Ne nu ska jag dra på lite musik och vila vägen till skolan ;)

Av Cecilia - 26 februari 2013 08:35

Igår låg jag sjuk men fick ändå en del gjort :) diskade och städade både vardagsrum och syrummet ;) samt fixade verktygs/städ skrubben ;) så nu har pappa 3 stycken påsar att hämta :)

Sedan var det mycket sängen/soffan igår ;)

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan ;) så jvl skönt ;) komma igång lite :) idag blir det skola och sedan hem laga mat och städa i kök/hall och damsuga lägenheten igen ;) mycket läxor ska göras jag är för slapp Xd haha sedan ev bodybalance idag men får känna efter lite är inte helt kry o kroppen :/ huvudvärk och känner mig febrig förkyld och hosta så måste vara försiktig :) sen är det också en fråga om tid ;) läxorna måste ju gå först självklart :)


Ne nu ska jag dra på lite musik och vila vägen till skolan ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards