Alla inlägg den 3 februari 2013

Mm

Av Cecilia - 3 februari 2013 16:40

Efterrätten idag ;)
Dock främjar den inte hållbarutveckling men så jvl gott typ godare än chocklad numer :) jag kan lätt äta 1 kg om dagen ;)

Av Cecilia - 3 februari 2013 16:21

Hemma allt skräp slängt, alla flaskor pantade :) och jag känner mig nöjd som har bidragit till en hållbar utveckling och att inte soptunnan utanför blir överfull genom källsorterningen :)
3 enkla steg för hållbar utveckling;
1. Källsortera
2. Ät efter säsong
3. Försök ta vara på alla matrester var 4de påse vi kommer hem med från affären slängs :/ viss svinn kommer alltid att finnas men källsortering och bättre hantering av mat så är vi på rätt väg ;)

Bättre matvanor leder till hälsosammare kropp och en bättre miljö :) och de tre värsta bovarna för såväl människor som jobbar med det och miljön är kaffe, chocklad och bananer välj miljömärkt och rättvise. Märkt så vi sparar på miljön och ger arbetarna en chans att överleva på sitt yrke :)

Av Cecilia - 3 februari 2013 15:16

Lite yr, sjukt hungrig och på väg hem ;). Nu slänga skräp och sedan äta och duscha sedan dags att göra läxor ;)

Av Cecilia - 3 februari 2013 13:54

Bodybalance ;)
Skönt pass både styrka och stretch och första gångerna mår man lite illa efteråt för man använder många muskler som man inte är van vid ;) det är också anledningen till att jag ännu inte ätit ;) haha ;)

Så kommer vara ganska mör här om en timme ;)

Av Cecilia - 3 februari 2013 13:39

Min städoutfut

Av Cecilia - 3 februari 2013 13:38

Dammat, sopat, gjort rent spisen och ugnen, dammsugit och ställt fram all sortering :) hann dock inte gå ut med den eftersom bodybalance passet börjar 14.00 inte heller har jag hunnit äta eller se på tv ;) jag är riktigt nöjd med min insats :) nu går jag till Nordic wellness :) träna i underbart ;)

Av Cecilia - 3 februari 2013 10:52

Hittade star död idag... Vet inte varför :/ kan vara att hon inte klarade sin förlossning :/ sjukt ledsen :/ ska städa i ordning hennes bur nu och hela lägenheten :/ inte kul att börja morgonen så här :/

I Will miss u darling <3

Av Cecilia - 3 februari 2013 09:29

Ligger i sängen utvilad och pigg på att gå upp ;) känns som om jag nu kommit in i en bra dygnsrytm ;) äntligen ;) nu på morgonen blir det att städa i ordning lite här hemma ;) eller lite och lite det kommer krävas ganska mycket städning Xd eller en stor grundläggande städning ;) damma och damsuga ;) efter det blir det gymmet idag igen ;) sedan hem och sy klart väskorna ;) och göra handledningen ;) maila allt som är klart. Kolla på CADen och börja med de uppgifterna ;) dåå som vanligt massor att göra :)

Dags att gå upp och börja med frukosten ;) ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards