Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Cecilia - 10 februari 2013 18:26

Träningen gick kanon och längtar till nästa vecka ;) woopwoop ;) nu sitter jag på bussen på g till Jerry han kommer strax hem från alperna ;) så det blir plugg, mat (lasagne fusk fusk) och uppackning av väska iof därför jag åker älskar att organisera ;) kommer bli super ;) woopwoop ;)

Hemma skitar Gösta ner sin rena bur Xd haha och allt är typ i ordning för att Jim och Nina ska komma i morgon ;) skrev en meny på mat efter träningen men den får ni se i morgon eftersom den ligger på köksbordet hemma ;) mycket kyckling blir det ;) och nyttiga saker Xd mmm Jim kommer vara helt förtvivlad Xd

Av Cecilia - 10 februari 2013 13:59

Så där :) all tvätt är på rätt plats :) och jag sitter och väntar på Att träningen ska börja :) finaly sunday :) och bodybalance :) jag har väntat på detta hela veckan ;) ;)

Av Cecilia - 10 februari 2013 12:53

Äter och skummar runt på instagram Xd Haha han är 11 år Xd du vet omg Xd vilket problem Xd

Av Cecilia - 10 februari 2013 07:59

Suuur Man blir!!!! Hade dart på larmet omedvetet!!! Helvete!!! Och dessutom glömt tvätten i tvättstugan!!! Fan bara gå upp för sova kommer jag inte göra mer :/

Nu har jag vart och hämtat tvätten men ligger i sängen och slappar igen :) va fn liksom ingen idé att gå upp för kan ändå inte städa och så ännu Xd förtidigt mina grannar kommer få krupp på mig Xd sååå sängen blev det Xd

Av Cecilia - 10 februari 2013 00:15

Nu sitter man här och planerar för vad jag måste göra nästa vecka och på börja i morgon ;) fått lite bra idéer och tänker skriva ner en del nu ;) men måste börja organisera mer här Xd haha hoppas ni haft en bra dag :) glassen förgyllde min dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards