Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Cecilia - 2 februari 2013 13:10

Ovanligt med bilder på min säng ;) men jag älskar den;)

Av Cecilia - 2 februari 2013 12:53

Fastnade i avalon high på 5an men har gjort både 200 situpps och 200 rygglyft med hjälp av pilatesbollen ;)

Så skönt :) nu blir det kondition på gymmet om en stund :)

Av Cecilia - 2 februari 2013 10:52

;) halva disken gjord resten görs efter träningen ;) nu frukost ihop med biggest loser :)

Fattar inte varför det var så svårt att diska :/ ibland förstår jag inte latheten i mina beslut ;) men nu frukost, tv och organisera stiftelse papper ;)

Av Cecilia - 2 februari 2013 09:31

Idag är planen träning, ganska mycket träning med, diska och städa, sy till slöjden och väskhandledningen :) sedan CAD och teknik Arbete :) men också arbetet med mitt egna företag. ;)

Men nu först blir det lite slappande i sängen ;) sedan diska och äta frukost :) sedan träning och efter det hem lunch och läxor i em ska jag även promenera en sväng denna helg handlar om rörlighet, träning och välsinnade ;) så nyttig mat inget godis och inget vin det drack och åt jag igår och en dag i veckan får man äta sånt :)

Så nu blir det att styra upp livet igen :)
Ha en trevlig morgon ;)

Av Cecilia - 2 februari 2013 01:40

Cadat klart har ont i huvudet och trött som fan i morgon mer läxor och städning framför allt :) hihi :) nu lite candy chrush saga innan jag däckar här i min underbart sköna säng ;)

Får försöka göra mig en snyggare bil i morgon Xd hihi ;)

Sov gott ;) nu rinner mina ögon av trötthet då är det illa ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards