Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Cecilia - 5 februari 2013 12:23

Städar hos den lilla djävulen Xd Haha först var han arg och nu i vägen Xd haha ;) nu ska resten av vardagsrummet städas :) Gösta sitter och pratar med mig riktigt trevligt:)

Av Cecilia - 5 februari 2013 11:49

Gösta på rymmen Xd fick tag i honom men iaf :)

Av Cecilia - 5 februari 2013 11:05

Då sitter man vid köksbordet tittar ut på de tråkiga grå molnen :/ jag vill ha vår nu :/ ska läsa om branden i Lexby om det står ngt nytt om den :) hatar brännder :|

Men nu ska jag äta mina knäckebröd och mina piller:) det ena för energi och det andra för att bli brunare :) placeboeffek här kommer jag :) haha

Av Cecilia - 5 februari 2013 10:49

God morgon mår bättre så dags att ta tag i mitt liv :) #morning #feelingbetter #timetogetonwitmylife #homework #work #Jimp #andtraning

Så vet inte varför jag mådde så dåligt igår... Idag mår jag bättre och ska väl börja dagen med att diska :) sedan ska jag gå promenad, träna, sy klart väskorna :) det ska också städas i vardagsrummet idag :) alla skåp och så ska bli rena och Göstas bur med :) haha ;) sedan så ska jag handla lite sv. Det jag glömde sist det ska göras en soppa idag broccoli/skaldjur vet ännu inte:/ men det löser sig :) jag ska också göra en paj :) sedan ska det CADas, skrivas protokoll från seminariumet i fredags och jag ska ta tag i sommarjobbs ansökan :)

Som vanligt är det fullspäckat i Cissisliv :) men vi hörs sedan puss

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards