Alla inlägg under oktober 2012

Av Cecilia - 19 oktober 2012 07:52

DDäckade innan 12 i går och vaknade 07.25 och ska infinna mig i skolan vid 8 och måste kopiera saker innan och vet inte hur jag ska göra med em passet... Har egentligen inte tid :-/ men behöver pengarna :-/ så just nu lite kluven men får se vid 10 vad jag känner då :-) såååå as trött och hungrig inte direkt upplagd för 3 lektioner med femmor :-/ hmmmm.... Asså bussen kan snart inte åka saktare :-/ gaaaa... Stress stress stress :-/

Hmmm.måste lugna ner mig lite innan lektionen ha det bra :-)

Av Cecilia - 18 oktober 2012 17:37

Stress hela dagen... B-uppsats göra diskussion och kolla igenom de delar vi har... Sedan handledar möte, det gick bra vi hade i stort sett uppmärksamat samma problem... Sen stressa hem, då var vagnen försenad och jag fick gå typ 1,5 km till buss stationen... Jag fick iaf motion... Sen springa hem och hämta glittris, hon har varit sjuk några dagar och tuggat som fan på allt... Dock gick hon inte och rädda, men jag var väl förberedd och vetrinär kliniken var jätte snälla... Och efter åt kände jag mig väldigt tom och vilsen... Slutade med 320 kr på rusta en lampa och två filmer... Sen gick jag hem, kunde inte fokusera så jag tog ett bad och läste Jane Austen... nu sitter i soffan och försöker samla kraft...

Hoppas ni har det bra :-)

Av Cecilia - 18 oktober 2012 07:54

... Han tar inte upp något som är relevant, han bara går till baka till frysen. Asså han är en idiot. De avlivade friska djur och det han fokuserar på är frysarna. Människor kan vara så grymma :-/

Av Cecilia - 18 oktober 2012 07:20

B-uppsatsen lite för stor men det fixar vi :-) nu blir.det frukost och.kvart i åtta blir det nyhetsmorgon på fyran vill se hur parken zoo förklarar sig efter kalla fakta igår.... Usch hemska bilder igår :-/ men nu frukost och genom läsning av B-uppsats :-)

Av Cecilia - 18 oktober 2012 06:19

Igår var det inget som funkade.... Krigade mot dator, skrivare och tiden somnade säkert runt halv två, två och nu är det bara upp igen och försöka få ordning på B-uppsatsen. Blev inte alls nöjd igår så det blir att göra om idag, innan vår handledare börjar läsa det :-) hmmm jaaa dags för redigering av B-uppsats då. Weeeee :-)

Av Cecilia - 17 oktober 2012 09:45

... Jag försov mig... Ovanligt... Fast hinner till skolan ändå... Hann inte äta frukost men det fixar sig i skolan sedan :-) jag sov en orolig sömn idag och mår inte alls bra :-/ igår fick jag från oväntat håll tala om hur det.känns att göra abort och det golvade mig tyvärr :-/ jag var ledsen, arg och besviken på mig själv igår och inser mer och mer hur mycket jag vill ha barn... Men det funkar inte nu och framtiden vet jag inte om :-/ men jag vet att jag nu inte är redo för jag har en sjuk syn på barn, jag har mått så dåligt och intalat mig skälv att bara jag får ett barn kommer jag känna mig hel och känna mig lycklig... Men jag har insett att jag måste göra det skälv... Det är jag som själv måste lyfta mig och bearbeta detta... Jag måste bli hel innan kan bli mamma....hmmm mycket i huvudet idag... Och det blir ju inte bättre när folk säger jag är gravid och man frågar om det är bra eller dåligt... Och.man får svaret jag skulle aldrig kunna göra abort på mitt barn... Sen kommer de på att alla får ju tycka som de vill och du ville ju inte ha dina barn... Men skadan är skedd man är redan förkrossad :-/

Av Cecilia - 16 oktober 2012 23:45


Dagens hiss är att allt jag skulle göra är gjort och jag mår bra och ska gå och sova nu :)




Min diss idag är min dator som efter ominstaleringen inte funkar alls... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

jag hatar den ....



åååå jag måste fixa detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jaja nu ska jag äta något och sedan ta ett bad och sedan slänga mig i säng :)


Av Cecilia - 16 oktober 2012 22:12

Haha Hollywoodfruarna är galna... Xd men Margareta är för rolig :-) latin sidorna klara nu och nu pussla ihop en B-uppsats :-) woop woop livet för en student :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards