Alla inlägg under oktober 2012

Av Cecilia - 12 oktober 2012 15:59

Ja nu sitter jag på g till humanisten för att lämna av lite böcker och sedan åka till biblioteken och samla in lgr 80 dokumenten :-) därefter dra till.Jerry och ta en fika i solskenet :-) den tanken hade vi ju redan igår men blev restaurang ist :-) men det är varmare idag så det blir perfekt :-)

Av Cecilia - 12 oktober 2012 11:11

Däckade vid tolv igår i sängen och djuren höll på som fan, och klockan ringde vid kvart i sex... Låg dock till halv sju, kom verkligen inte upp. :-/ suck tog en snabb frukost i form av motötter sen var det att skynda till jobbet... Tre teori lektioner i hkk, nu hem och planera femmornas lektioner inför de kommande veckorna :-) sen.blir det en hkk lektion med åttor sen åka till biblioteket och först där efter åka hem där städning, B-uppsats och latin väntar... Hmmm.... En lång dag idag. :-)

Ha en trevlig dag :-)

Av Cecilia - 11 oktober 2012 09:23

Frukost, röntgen och virkning är avcheckade för idag :-) nu blir det hem och göra latin så mycket som jag bara kan och hinner sedan blir det möte med B-uppsats gruppen och vår handledare vi får se vad hon tycker runt syftet men det är en senare fråga nu latin :-)

Jag har virkat en del denna vecka och ett resultat är ett litet lamm och sedan mitt nya projekt är små bebis skor, sulorna till två skor är klara nu ska själva skon virkas :-)

Av Cecilia - 11 oktober 2012 07:14

Suck för att gå upp så här idiotiskt tidigt :-/ men vad gör man inte när nacken måste röntgas :-)

Planeringen idag är frukost, åka till östra och slänga mig i röntgen, efter det åker jag till skolan och sätter mig för att studera både latin och B-uppsats :-) sedan måste jag mailia en del idag. Jag ska sedan förbi Jerry för att kolla datorn och han ska hjälpa den, jag ska måtta honom så vi köper rätt jacka på nätet:-)

Frukost och packa :-) stress stress :-/ är dock glad att jag steg upp :-)

Av Cecilia - 10 oktober 2012 01:02

Fick gjort lite latin men nu blir det Jane Austen och sen sova :-) puss puss godnatt :-)

Av Cecilia - 9 oktober 2012 23:20


Dagens HIss är min nya väska och mina tyg fynd samt att timmy lammet som jag har hållt på med i månader äntligen är klart :) imorgon så blir det att fortsätta med att virka lite då virka klart de tofflor som jag idag började på men får nog göra om dem i morgon då jag såg att man skulle ha dubbel tråd :) haha bra att man läser hela beskrivningen. :)





Dagens diss är att denna dag slukat pengar för mig... måste hålla i mina pengar från och med nu ;) samt att jag inte fått varken latin eller andra läxor gjorda eller ngt vettigt :/ hmmm nya tag i morgon och nu så ska jag iaf försöka med att översätta lite latin :)


sov gott :)

Av Cecilia - 9 oktober 2012 20:40

Mina latin studier går inte XD idag var det kurator och uttagande av spiral :) äntligen :) känns faktiskt bra... Känns så där att vara slav under p-piller helvetena igen :/ men vad gör man inte för att ha mindre mensverk... :) hihi idag har jag istället för att göra mina läxor virkat klart mitt timmy lamm :) fast han har ännu inga ögon och jag är inte säker på att han ska ha det :) hihi :) jag har också börjat fundera på att starta ett företag eller en hobby verksamhet :) med att sälja väskor, små baby saker och till detta företag ska det också vara hamster uppfödning och vem vet även kankse en chinchilla uppfödning och sedan i faramtiden en hund uppfödning och egenproducerade böcker :) hihi :) ev även tavlor och smycken :) och vem vet även tjänster så som webbsidetillverkning och ja det finns nog mer :)

haha mina drömmar är det inget fel på :) hihi :) 



här är lammet timmy :)

 


Min middags mat idag:

Tonfisk sallad; tonfisk, räkor, roccula, ägg, gurka, groddar, majs, tomat, morot :) och lite feta ost och cecar dressing :)

mmmmmm:

 


nu svenska holywood fruar och sedan LATIN!!!!!!!!!!!!!!!
SKÄRPNING CISSI XD   


Av Cecilia - 9 oktober 2012 13:11

Jag köpte en ny väska på det underbara lilla butiken i sävedalen Bella Design <3 <3 bra priser, underbar miljö och en helt underbar bemötelse med butiksbiträden som bjuder på sig själva :) självklart blev det även denna vecka en väska :) en fest väska denna gång :) :) nästa vecka blir det nog inredning :) Så dagens skörd en väska och en ängel allt för 300 :)

       


det blev också mer då jag kom på att ne jag ska starta ett företag :) denna termin ska jag skapa massor och ska starta designsidan vid jul då jag har lite mer tid på mig :) så stuvbitar för 50 :- st så 500 kr rätt ner i plurret :) hihi :) fast förhoppnings vis får jag tillbaka det sedan :) ska bara hitta ett bra band till väskan :) så att man får en bra axel väska :)

Sedan blev det 140 :- för sand till djuren :)

Och i morgon så blir det att åka och kolla på 2 chinchillor till :) två flickor :)  


Detta är tygerna som idag införskaffades :)

             


så ha en trevlig dag :) har precis ätit lunch file gorumet med pasta och ska nu sätta mig med lite latin och virka lite till samlingen :)


   


have a nice day :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards