Alla inlägg under oktober 2012

Av Cecilia - 14 oktober 2012 01:56

Nu ska jag gå och lägga mig med sovmasken, kom på igår att gösta är lugnare om man sover med tänd lampa, fast jag som måste ha mörkt när jag inte sover... tyckte inte det var bra så letade fram sovmasken;) ska kolla om det funkar även idag XD


       

Av Cecilia - 13 oktober 2012 23:45



Dagens hiss är att jag stannade hemma från 25 års festen och fick saker gjort även om kvällen inte vart så läx effektiv, men jag har fått en del städning gjord och slappat en del ikväll och det känndes faktiskt skönt :)


men sen är denna en stor hiss idag :) XD


 





Dagens diss är att  planerar att hinna så mycket att jag mest sitter och väntar på att få orken till baka :) men men :P man måste acceptera att man inteär mer än människa :)

:-)

Av Cecilia - 13 oktober 2012 20:23

B-uppsats skrivandet klart för idag, dammat och nu ska dammsugaren fram och det ska dammsugas lite sen över och köpa ngt gott för att fira att jag är duktig och att det är lördag ;-)

Ne nu ska här dammsugas och sen införskaffas onyttigheter och sedan ta upp tvätt och fixa det sen moppa golvet i köket :-) badrummet får bli i morgon :-) mys vid latin ikväll ;-)

Haha nee nu får jag nog sätta fart ;-)

Ha en trevlig kväll :-)

Av Cecilia - 13 oktober 2012 10:52

Nu är tvätten upphängd förutom den nya tröjan men den hänger jag upp när jag kommer hem från träningen :-) nu blir det träning i Angered med tjejen jag är kontakt person åt :-) glömde dock nu 1992 tänkte läst den när jag åkte bussen som tar 30 min, men får göra det sedan istället :-) jag valde att börja städa idag så garderoberna är fixade, Göstas bur städad ska dammsuga och damma när jag kommer hem och städa badrummet innan dusch och mat :-) sedan har jag hela kvällen på mig att göra läxor :-) hihi vissa vet verkligen hur man ska utnyttja helgen XD så idag är det en produktiv dag ;-)

Av Cecilia - 13 oktober 2012 08:24

Idag är det först och främst tvätt på schemat :-) har precis vart nere och satt igång den :-) och det är främst sängkläderna som.behövde en uppfräschning ;-) eller jag tänkte städa en del idag och då är det skönt att lägga sig nyduschad och allt är rent och fint och så ha nytvättade lakan i sängen ;-) men idag harjag även planerat in att gusgusen ska få sin bur städad, ska i väg och träna med.henne som jag är kontakt person till :-) och sen har jag massor av latin och B-uppsats skrivande kvar :-/ och så behöver min garderob städas och sen virka lite kanske och sy en del ;-) har en massa tyg jue ;-) ne nu måste jag sätta igång gusgus försöker rymma XD

Ha en trevlig dag :-)

Av Cecilia - 13 oktober 2012 08:24

Idag är det först och främst tvätt på schemat :-) har precis vart nere och satt igång den :-) och det är främst sängkläderna som.behövde en uppfräschning ;-) eller jag tänkte städa en del idag och då är det skönt att lägga sig nyduschad och allt är rent och fint och så ha nytvättade lakan i sängen ;-) men idag harjag även planerat in att gusgusen ska få sin bur städad, ska i väg och träna med.henne som jag är kontakt person till :-) och sen har jag massor av latin och B-uppsats skrivande kvar :-/ och så behöver min garderob städas och sen virka lite kanske och sy en del ;-) har en massa tyg jue ;-) ne nu måste jag sätta igång gusgus försöker rymma XD

Ha en trevlig dag :-)

Av Cecilia - 12 oktober 2012 23:55

Dagens Hiss Jag har vart duktig idag med mina läxor men behöver verkligen fixa lite städning och leka med gösta lite :) men det finns det fortfarande tid till :)


Dagens diss är all stress som jag ytsatt mig för idag inte bra :/ hmm får slappna av mer i morgon :)


ha en trevlig kväll nu ska jag fortsätta kolla på filmen på 3:an Georgia Rule :) 

Av Cecilia - 12 oktober 2012 19:46

NmJag är på g hem äntligen... Hör min soffa skrika ända hit efter mig XD haha nu blir det hem och gräva ner mig i lgr 80 och alla de kommentarer som jag hittade och tyckte var relevant :-) hoppas mitt Internet funkar nu bara :-/ I hope I hope ;-) annars får man skriva idag och lägga upp det på Dropboxen i morgon eller ngt ;-) vilken kväll jag har.framför mig ;-) blir inget godis idag heller fikade ju precis :-) Budapest bakelse och en kanelbulle :-) mmmmm :-) solen hann dock gå i moln och nästan ner innan vi hann ut... XD men det var skönt att sitta.ute och andas lite frisk luft när man ska stänga in sig i lägenheten med min B-uppsats och 140 sidor ca med latinsk grammatik :-)., weeee XD nu är jag på g ;-) och Notting hill går på tvn ikväll jue :-) <3

Nu är jag hemma ha en trevlig kväll utan kursplaner XD

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards