Alla inlägg under oktober 2012

Av Cecilia - 9 oktober 2012 09:21

Idag blir det kurator och gyn tid, även gå ner för att se om min sand kommit till djuraffären :-) efter det latin, latin, latin och mer latin :-) pausa lite för att virka lite kanske ;-) nee nu måste jag få på mig lite kläder och få i mig.lite frukost :-) have a Nice day :-)

Av Cecilia - 8 oktober 2012 21:19

Vikariatet gick bra men var mycket att fixa med och mycket att göra :-) har virkat massa idag två mobilstrumpor och nästan två små valar :-) nu är jag hos j installera om datorn står på schemat men ska nu ta tag i latinet :-/ hmm mina dagar går.för fort... Vill ha mer timmar på dygnet :-) är.dock.sjukt trött och hängig samt spiralen gööör sjukt.ont Känner mig yr...

Av Cecilia - 8 oktober 2012 09:47

Sitter och väntar på vallhamra elever på lexby :-) 15 min till lektionen startar :-) kom in på skolan och såg skylten XD hihi :-) gulliga ungar :-)

Av Cecilia - 8 oktober 2012 08:10

Så där dags att gå upp då... :-) först väntar frukost :-) sen ringa och planera dagen som vikarie :-) sen får vi se om lexby eller vallhamra är de som ska ha min hjälp först :-) efter det är det hkk med femmor sista frukost klassen :-) sedan håltimme för att göra mina läxor blir nog B-uppsats :-) underdagen även lite virkning :-) så att jag helt och hållet kan fokusera på latin då jag kommer hem :-) skönt att ha en relativt lugn planering för en gångs skull :-)

Och som vanligt ser jag att jag använder smileys ist för punkt XD haha är man osäker på vart punkterna ska va är nödlösningen smileys :-)

Så där frukost då :-) ha en trevlig dag :-)

Av Cecilia - 7 oktober 2012 23:30

Dagens hiss är allt jag faktiskt fått gjort idag trots gårdagens lilla bakslag. Jag bevisar än en gång att jag är stark som kan fortsätta med detjag måste fast jag har problem, det är en tyngd och press att ha läxorna men samtidigt en frihet som man kan fly till när det blir för mycket. :) det är jobbigt och svårt som fan att plugga så här mycket och hinna med jobben och djuren och ha tid för sig själv och träning. Men idag känner jag mig positiv :)


hmmm... tror inte jag har ngn diss idag, jag har valt den positiva dagen idag :) Jooo att jag verkligen verkligen måste städa här i veckan, kan inte skjuta på detta mer XD

Av Cecilia - 7 oktober 2012 22:18

jag utan bröstoperation och precis i början av mitt och jerrys förhållande ca 4 år sedan :) lite mindre :)

Av Cecilia - 7 oktober 2012 21:50

... Min säng... Och där ligger ni mina trogna vänner :-) läxorna och jane asuten boken <3 ... Tänk vilken action man får i sängen som singel student XD haha men är väl dags att sätta igång med dem... Nu är man ju nyduschad, ny tandborstad och insmord i både ansiktet och kroppen fick välbehövlig mjukgörning :-) ne nu latin och b-uppsats som jag har tjatat om hela dagen XD

ha en fortsatt trevlig kväll :)


   

nee nu ska jag göra mina läxor i min säng och under min underbara sänghimmel :)

Av Cecilia - 7 oktober 2012 20:52

precis haft diskussion med Gösta ;-) gusgusen fattar inte att hans mage inte gillar plast... Städade buren just så ska ut med skräpet, ta en dusch sedan slänga mig i sängen läsa latin, göra lite B-uppsats, ev virka en liten val och sedan läsa lite Jane Austen :-) woooohooo livet som student alltid lika trevligt första anhalten soprummet :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards