Alla inlägg under februari 2013

Av Cecilia - 16 februari 2013 15:05

Bilder från helgen :)
Mycket bus och skratt :) och mys med Jacobo :) Sandra du och din familj är underbara <3 älskar er<3 så kul har jag haft :) och as kul att Jacobo blivit lika fäst som Bella :) saknar er redan ;)

Nu sitter jag på bussen hem och längtar till nästa gång :) hihi :) Linnea är mitt rese sällskap som iof ska åka hem i morgon :) men mysig kväll lär det bli :)

Av Cecilia - 16 februari 2013 00:07

Haha mycket lek bus och skratt här idag :)

Av Cecilia - 15 februari 2013 08:34

Tiden bara tog slut Xd den sprang iväg :/ packa, laga mat och göra i ordning hemma var det som stod på schemat :) vi åkte bil hem men då sov vi mest :) sen prata med världens sötaste Nelly :) och prata med familjen Eriksson :) efter det kom Sandra och barnen och hämtade mig :)

Av Cecilia - 14 februari 2013 00:14

Usch idag har jag vart sjukt irriterad....
Vem fan kan med;
GÖTEBORG. Lyxfällans loppis skulle rädda Göteborgsparet Catrine och Anders från skuldträsket.
Mitt under pågående inspelning stals dagskassan av en oidentifierad gärningsman.
? Det här är för jävligt, de sålde som bara den och sen var pengarna borta, säger programledaren Patrick Grimlund.

Hmm ja arg är det minsta jag blev!!!

Av Cecilia - 13 februari 2013 10:35

Segt att komma upp eller egentligen inte bara sjukt skönt att logga kvar i sängen Xd gårdagen gick allt för fort och hann inget av det jag ville göra Xd men vi promenerade en bra bit spelade ps3 som fan så wtf Jim har ett kul lov :) men idag måste jag nog göra lite läxor Xd

Bilderna är från gårdagen :) och på Jim som sover just nu Xd

Av Cecilia - 11 februari 2013 21:35

Idag massor att göra Xd

Vi har spelar ps3 och fikat och lekt med gussen :) färgat ninas hår ;)

Av Cecilia - 11 februari 2013 10:07

Står och väntar på bussen från Jerry till Partille.... Uppdatera jag sitter på bussen :) ;) igår gjorde jag en del läxor men har hur mycket som helst kvar men får försöka fixa det idag... It's just to crack on ;) men det kommer bli super ;) nu ska jag hem och diska och damsuga för Jim och Nina ska hämtas vid 12 i Gbg :) woopwoop och i kväll är det yoga ev jag vet ännu inte :/ vi får se lite ;) måste sätta mig med läxor och skit med Xd Haha det löser sig :)

Fick en parfym i present av Jerry igår :) så snällt :) <3 love

Av Cecilia - 10 februari 2013 18:26

Träningen gick kanon och längtar till nästa vecka ;) woopwoop ;) nu sitter jag på bussen på g till Jerry han kommer strax hem från alperna ;) så det blir plugg, mat (lasagne fusk fusk) och uppackning av väska iof därför jag åker älskar att organisera ;) kommer bli super ;) woopwoop ;)

Hemma skitar Gösta ner sin rena bur Xd haha och allt är typ i ordning för att Jim och Nina ska komma i morgon ;) skrev en meny på mat efter träningen men den får ni se i morgon eftersom den ligger på köksbordet hemma ;) mycket kyckling blir det ;) och nyttiga saker Xd mmm Jim kommer vara helt förtvivlad Xd

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards