Alla inlägg under februari 2013

Av Cecilia - 9 februari 2013 13:32

Disken gjord ;) tvätten i maskin/på tork :) jag på väg till gymmet för ett underbart kondition/styrke pass :) i love it <3<3 det som inte är så bra är den jvl snön som nu faller från himlen igen :/ men vad gör det när man har don't you worry child på högsta volym i öronen ;) tipp topp ;) men nu träning ;)

Av Cecilia - 9 februari 2013 11:05

Mm sjukt sugen på frukt Xd

Av Cecilia - 9 februari 2013 10:53

Men nu ska jag äta frukost ;) sedan städa upp här mycket!!! Sedan träna :) och hem städa klart göra läxor och fixa tvätttid till veckan :) byta sängkläder ska med göras ;)
Igår så sydde jag men låg främst vid Tvn och pratade i telefon med Linnea ;) hon kollade på gladiatorerna och jag kollade på wedding daze ;) Haha men det var roligt ;)

Sen gjorde jag inte så mycket mer Xd

Av Cecilia - 8 februari 2013 14:17

Soffan nu efter jobb.. Har sjukt mycket disk och städ att ta tag i men ingen träning idag :/ vilar idag :) så mer träning med huvudet läääääxor!!!!!! Måste verkligen göra dem idag :)

Bilderna är från skolan ;) sedan köpte jag ett nytt skal och posade lite ;) sedan tittade solen fram ;) och sedan egoookort på mitt fluff Xd

Av Cecilia - 8 februari 2013 07:11

Mår piss :/ knappt sovit ngt alls :/ fattar inte vad det är :/ jaja bara ta sig upp... Måste skicka till am med eftersom jag är dubbel bokad idag :/ Jaa crack om som Robin säger Xd haha ;) jaja nu har jag bråttom :) som vanligt Xd

Av Cecilia - 8 februari 2013 00:27

<3<3 nya tag i morgon ;)

Av Cecilia - 8 februari 2013 00:27

Har gjort mig i ordning nu för sängen äntligen :) fastnade i jvl candy chrush saga och har läst för Gösta mer än så fick jag inte gjort så ingen solning i morgon har massor att göra och att städa så straff ingen solning men vi får se det löser ju sig ;)

Och fattar inte hur men 500 foton på telefonen på ca 1vecka... Haha Xd crasy Xd

Av Cecilia - 7 februari 2013 21:08

Nu är jag hemma från träningen, sjukt lycklig och trött ;) har ätit och sitter nu hos Gösta och stretchar lite :) skönt strax in och duscha ;) sedan blir det läxor :) äntligen ordning och reda på mitt liv <3 så jvl skönt :) love love :) måste städa i ordning lite med men det är lugnt :) det kommer en dag i morgon med ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards