Alla inlägg den 4 april 2013

Av Cecilia - 4 april 2013 15:16

Följde med girlsen till donken och ja 240 kcal pommes :) men faaaan vad gott det var xD haha extra lång promenad med yra sedan så det blir nog as bra :) och va fan sätter man upp regler för om man inte kan tillåta sig att bryta dem :) världen går inte under för att jag äter en liten pommes på donken ;)

Av Cecilia - 4 april 2013 12:52

Idag har ja då fått it inbjudningar till mötet och planerat och funderat på c-uppsatsen :) hur mycket som helst att göra :) men har hur mycket energi som helst kvar :) nu sitter jag på väg till skolan för handledning av uppsatsen ;) kändes as b att lämna yra hemma men det löser sig nog :) är ju hemma runt 16 igen så hon klarar det :) frågan är hur jag klarar det xD haha jag har nog större problem med detta än vad yra har xD haha men nu ska jag ordna lite inför handledningen ;)

Hoppas ni också är fulla av energi och får massor gjort idag ;) haft så mycket att göra att jag knappt instagramat idag ;) för mig är det såå ovanligt ;)

Fick ta en bild ni på bussen helt enkelt xD

Be awesome!!!! Peace out! ;)

Av Cecilia - 4 april 2013 08:51

Igår kväll satt jag och gjorde massa CAD :) snart klar med min handledning resten fixar jag i helgen :) ibland blir jag så jvl nöjd över mig själv :)

Idag är det alltså dag 15 av 21 som har blivit 23 dagar så har alltså med idag 8 dagar kvar :) fy fan äntligen så kan man börja nedräkningen :)

Förlylningen gör att shakerna smakar ja mer eller mindre piss äckligt :/ men det går tack vare att jag balandar upp med mina nya idéer om soppor från modifast om man bara fått i sig 3 mål och soppan från allevo om man fått i sig 4 mål :) det är fan inte lätt alltså och när man gått 15 dagar utan mat och ska fokusera på läxor det är inte heller en hitt men det funkar :)

Ja nu har jag en hund här som kollar ledsamt på mig för att jag ligger kvar i sängen ;) haha så det är väl dags att springa ut med henne :) i guess ;)

Hoppas ni får en fin morgon ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards