Alla inlägg den 27 april 2013

Av Cecilia - 27 april 2013 23:10

Ja träning i morses och sedan hem till tvätten när den var igång så var det dags för allum 3 nya skor tygskor svarta och två blå samma som jag redan har :) sedan 2 ramar till det kortet som gått sönder och till en utav mina målningar :) sedan kom jag hem fixade tvätten och därefter har jag städat hela lägenheten ;) jag är as nöjd :) diskat upp allt och handlat massa mat som jag nu precis har tillagat och dräglat över min egna mat :) en broccoli, kassler och purjolöks paj med lite ost ;) såååå sweet nu titta klart på skönheten och odjuret och äta lite vindruvor :) mmmmm

As trött och as glad och lycklig kan jag gå och lägga mig idag :)

Av Cecilia - 27 april 2013 10:13

Dagen ser ut som följande:
Träna
Allum handla en figursåg, tyg och 2 ramar
Hem diska och tvätta och städa
Sedan mat
Och där efter fixa c-uppsats
Sedan så ska John komma ngn gång idag med :) hihi och vi får se vad vi kan hitta på :) haha blir nog mat och film kanske lite spel och så i guess xD

Jaja nu mot gymmet :) kondition och ben, mage, rygg ;)

Av Cecilia - 27 april 2013 10:12

Ja jag har städat upp och organiserat lite :) nu på morgonen och nu står jag och gör mig klar för träning :) underbart peppad är jag och lite besviken att jag inte tränade igår :/ men man behöver vila fick iof träning med allt hamsterburs städande igår xD hamstrar ta mej fn överallt nu :) och jag älskar det :) hihi :)

Av Cecilia - 27 april 2013 00:00

Köpte idag två hamstrar idag :)

Nu har dem namn ;) Snövit och berlioz ;) berlioz efter den svarta lilla katten i aristocats :)

Precis :) så nu har jag de senaste 3 timmarna städat och fixat hamster burar :) as nöjd :)
Snövit bor vid Tvn :)
Ariel i syrummet :)
Berlioz längst ner ;) i höghuset
Ovan för honom bor Wilhelm och över honom bor Håkan ;) ungkarls huset xD haha sedan ovanför Gösta bor nu Belle ;) som är as nöjd i sin gamla bur och kan än en gång ägna sig åt att klättra upp och ner i sitt rör ;) alla nöjda och glada :) utom Gösta som inte fått sin mamma dos idag ännu;)

Älskar dem :) såå söta :)

Nu ska Gösta få sin mamma tid och sedan dusch och sedan sova :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards