Alla inlägg den 23 april 2013

Av Cecilia - 23 april 2013 23:39

Nu tänker jag läsa ett kapitel i min älskade bok och sedan sova :)

Av Cecilia - 23 april 2013 20:30

Fan ibland får man inget gjort och tiden går så fort :) haha men disken gjord och arbets intervjun har jag varit på och det gick bra :) nu är det däremot dags att ta sig till gymmet ;) ska lägga upp lite filmer på min svarta lilla djävul sedan :) han dampar loss här idag :P

Nu träning
600 kalorier på trappmaskinen
Mage
Rygg
Triceps
Biceps
Innan lår
Och glute maskinen :)
Sedan får man inte glömma promenaden fram och tillbaka ;) men nu bråttom bråttom ;) hörs om en stund ;)

Av Cecilia - 23 april 2013 08:45

Den glädjen jag fick från träningen sitter i :) as skönt :) mår betydligt bättre idag :) men ska väl läsa ett kapitel i mim bok nu ;) sedan strukturera en lista på vad som ska läsas ;)

Äää vem lurar jag xD jag vill ju göra min lista nu ;)
Idag måste jag
Diska
Städa
Rätta uppsatts
Fixa Jerrys byxor
Städa hos djuren
Gå in till inga en stund vill inte att hon får min förkylning
Svara på brevet mitt fadderbarn har skickat
Träna kondition, mage och rygg samt de tre övningarna jag inte gjorde igår och dessutom lägga till triceps och biceps..... Hatar de övningarna :/
Och mycket riktigt så har jag även arbeta intervjun idag :) halv fyra ;) trodde det var i morgon men va fan ;)

Ne nu ska jag läsa tillsammans med min frukost bestående av nutrilett tror jag ;) eller knäckebröd kanske ;) jaja mat och läsning blir det iaf ;)

Av Cecilia - 23 april 2013 00:27

Tack mina vänner för ert tålamod med mig i dag :) idag har jag verkligen fått se vilka vänner som är mina riktiga vänner och vilka som inte är det... Denna dagen har varit grymt lärorik och mycket smärtsam fått gå igenom en hel del av allt jobbigt men vet ni jag står och lever fortfarande har tillock ned ätit 3 mål idag :) jag är jätte nöjd :)

Sov gott ;)

Av Cecilia - 23 april 2013 00:23

Jag är så nöjd över min prestation :) träningen gav mig energi och endorfiner jag känner mig glad och positiv igen :)

Men orkade inte alla maskiner idag har 3 stycken kvar och sedan mage och rygg övningar :) måstr nog dock lägga till två jvl arm grejer i morgon med biceps och triceps... Hatar att träna armar :/// jvl piss tråkigt ;)

Men vafan ska man bli fit så måste man ju ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards