Alla inlägg den 22 april 2013

Av Cecilia - 22 april 2013 20:33

Att vissa inte bara kan lämna en i fred.... Så arg..,ledsen har jag varit hela dagen :/

Nu träna
1000 kalorier trappmaskinen
Styrke träning

Av Cecilia - 22 april 2013 12:05

Ligger i soffan och slöar ;) med Real housewifes of orange country ;) as kul men det slutade nu...

Hmm kanske börja läsa bok nummer 3 i trilogin om Anastasia och Christian :P sedan läxor och städning och gå in till gamlamormor :)

Men nu 5 kapitel i boken ;) 50 nyanser av frihet :)

Av Cecilia - 22 april 2013 00:24

Jag har nu läst ut den andra delen i trilogin om Anastasia Steel och Christian Gray. Femti nyanser av mörker :) underbar trilogi med oväntad vändning i andra bokens senare hälft :)

Och det är klart att det är många som läser dessa böcker och blir helt fast... dels sex biten, sedan att dem är förälskade, allt går fort med att flytta ihop och självklart tjejen som får killen att ändra på sig.... Jag bara funderar på är detta drömmen? Är det så det händer?

Jag känner mig tom inuti, jag vill ju inte längre ha allt detta... Eller vill jag det? Jag känner mig alldeles för trasig för ngt förhållande, alldeles för otillräcklig, jag har en rädsla att upprepa det mönstret jag haft i mina tidigare hållanden :/ jag är så rädd för att bli lämnad själv igen, att jag än en gång ska själv behöva plocka upp spillrorna av mitt liv och sätta ihop dem till en tillvaro, att än en gång dra bort all trygghet i min tillvaro för att jag inte är värd att älskas efter allt jag gjort :/ jag är starkare än på länge. Det är jag men vill jag verkligen utsätta mig för detta igen? Vill jag verkligen ge mig möjligheten att än en gång sabotera mitt liv för att tillfredsställa mitt destruktiva behov?

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards