Alla inlägg den 10 april 2013

Av Cecilia - 10 april 2013 22:53

Fatta vad nöjd jag är världens bortskämda 3 åring ligger nu och sover i sin säng efter 2 godnatt sagor och utan napp ? dessutom utan ett enda gnäll ? im awsome xD

Jag är klar med muggen ska maila den i morgon när jag fått svar på hur den ska sparas :) jag ska även fixa ett sätt att lösa min sista komplettering :) får se om jag ska jobba i morgon :) men det vet jag i morgon :)

Jag är typ även klar med min CAD-planering ska bara trixa ut hur man gör olika material på olika delar förr var det så enkelt men inte längre :/ får undersöka detta mer hemma sedan :) men dusch sedan sängen och trixa med datorn sedan blir det sova för i morgon har jag mycket för mig som vanligt :) alltid mycket :/ men efter helgen så borde jag vara ikapp ;) äntligen :)

Det börjar ta på det finaly :) finaly ;) finaly ;)!! Im awsome :)

Av Cecilia - 10 april 2013 08:41

Så där då är det dag 21 av 23 som blir 25 eftersom jag fuskat med vikten och nu stått still i viktkurvan :/// det suger :/ men nu ska jag hålla min diet stenhårt till söndag och sedan gå upp till 900-1000 kcal om dagen så ett matschema ska upprättas på söndag em :)

Idag blir det fullt upp hela dagen :) CAD hela dagen förhoppningsvis blir jag klar för att skicka in allt innan em :) så att jag kan bocka av ännu en uppgift som är färdig efter skolan blir det träning på Nordic wellness domkyrkan innan jag ska barnvakta mina kusiner :) så det blir en lång lång dag idag men pengar behöver jag träna behöver jag verkligen och ja bra att vara borta från alla frestelsen. Och hålla huvudet sysselsatt så det blir perfekt :) finaly :)

Men nu är jag strax i skolan ha det så bra ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards