Alla inlägg den 5 april 2013

Av Cecilia - 5 april 2013 23:38

Satt och gjorde mammas naglar trött och hängig tänkte jag drar en kort sväng med yra och lite musik så kommer jag igång ;) omg fuck ? haha hade as kul 6 km ? dans, lekte lite med yra i en lekpark, klättrade på snöberg och gick balansgång på ett staket xD haha normalt? Nej så mycket motion idag ;) 6 km med massa bus dem som åkte förbi måste trott att jag glömt ta mina mediciner xD haha men as kul :)

Och som vanligt en fredag kväll i Tidaholm typ så är det ett killgäng som går ihop och tänker ååå supa i en bil... Fan vad kul! Så kan man typ åka runt och bli full och skojja lite! Så går deras tankar men när man kl 23 är så onykter man kan bli åker för bi en tjej öppnar sidodörren på vanen man åker i sluddrar till sina vänner skriker sedan "hora sug min kuk" är man sååå cool... Zzzz .... Jag tänkte moget och log åt att snibben sedan hade problem med att stänga dörren xD tidahölms humor is the shit xD haha


Men nu blir det att sova :)

Sov gott ;)

Av Cecilia - 5 april 2013 14:56

Åkte från partille 10.22 kom fram till Alingsås lungt jag och yra slappade en halvtimme :) as mys... Kvart över får vi ett meddelande tåget inställt ska ersättas med buss... 12.00 kommer buss jvln sedan bussresa till Falköping missade bussen där och fick vänta över en timme :/ ååååå pissigt värre :/ och fuskade med en fralla :/ men jag behövde den! Nu är det lite väl mycket fuskande här men jag tar igen det ikväll genom att bara intaga vatten :)

Men iaf piss dag! En resa som skulle ta 3 timmar har nu tagit 5 timmar :/ pissigt värre! Sj/västtrafik se över era spår!

Av Cecilia - 5 april 2013 09:09

Igår var det lite fusk med pommes och så snodde jag ngr cheeezheartz av Rickard när han var här och kolla film och tv ;) men idag är det nya tag :) jag känner mig sjukt nöjd trots mina små fusk ;) men nu ska jag städa hos mina bebisar och sedan dra iväg till Tidaholm och sälja in min c-uppsats :) woopwoop ;)

Ne nu måste jag sätta igång ;)

Fan vill typ vara en hund :) yra hon ligger och sover hela dagarna och springer ute och har det as gött :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards