Alla inlägg den 18 april 2013

Av Cecilia - 18 april 2013 23:34

Stiftelse grejer, åkte till Jenny och lämnade Jerrys kläder och sedan så handlade jag tills i morgon och där efter åkte jag hem hämtade hunden cyklade i motvind till skolan hämtade Linnea, hem med hunden, till fina hjälpte henne med matten och hon var jätte duktig och har knäckt ekvatiobskoden ;) så stolt är jag :) as bra ;) nu ska hon knäcka ekvationer i potensform men det löser hon ;) sedan lämna Linnea på dansen, hem byta om till mötet fixa så Johanna kunde hämta Linnea, sedan till Birgitta och förbereda mötet och där efter möte, blev nöjd ;) har så sjukt mycket att göra nu i morgon innan jag åker bara så dags att sova nu :/

Sedan hem få Linnea i säng, städa, diska, fixa mat till Magnus till hans lunch, blev ev tomat och curry röra med bacon och pasta :) as gott ;) dusch och nu sova ;)

Av Cecilia - 18 april 2013 09:01

Underbart ;) vi var ute och gick igår as länge jag och yra och var på hundklubben och lekte ibland tunnlarna ;) hon njöt verkligen ;) måste börja med agility igen alltså hon är så duktig mer jag som inte har tiden :/ men får se hurvidare jag kan omprioritera mig ;)

Vi var hemma vid 2 i natt vaknade vid 06.00 men pallade inte råkade somna Linnea väckte mig halv åtta... Panik!!! Helvete liksom :/ men sedan gick det okey jag och yra cyklade ringleden och nu ska jag gå iväg igen men yra får nog vara hemma ska handla tills i kväll och i morgon ;)

Laga tre-rätters i Alingsås ;) hihi menyn får ni i morgon då det är en hemlighet ;) haha

Men nu ska jag dikta ihop lite saker till stiftelse mötet och sedan dra iväg och fixa en massa ;)

Bilden är på yra och rosa räcern xD

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards