Alla inlägg den 28 april 2013

Av Cecilia - 28 april 2013 23:33

Har fått sjukt mycket gjort idag :)
Inledningen skriven, metod delen med lite kvar bara och sedan har jag skrivit om lärarnas uppfattning och sedan också sammanställt elevernas uppfattning detta ska sedan göras ngt diagram på eller jag vet inte hur jag ska redovisa det ännu men det löser jag nog ;) men diagram och så en sammanställning av elevernas tyckande i slutet och sedan analysera skolan svar som helhet ;) det är sedan skolans helhets svar som sedan kommer analyseras jämt emot varandra i den avslutande analysen där jag ska komma fram till en gemensam nämnare om vad teknik är :)

Jag har även idag suttit och funderat lite på vad man ska göra för typ av lektionsplaneringar :) men har ännu inte riktigt kommit på något men ska undersöka vidare i morgon är väl planen :)

Nu ska jag nog sova strax :) eller nog haha jag ska sova strax :) underbart att få sova en sväng :) blir nog ev att läsa lite innan men tror iof att mitt huvud är för trött :) haha :) blir nog främst att planera morgon dagen :) så jag vet när och hur jag ska göra vad :) älskar att planera ;)

Som en drog typ :)

Måste berätta ngt kul med :)

Omg detta är så kul xD
I min enkät frågade jag
Vad har ni för nytta av teknikundervisningen i din vardag?
Fick svaret av en tjej i åk 9:
Bra när man raggar, killar gillar när man kan montera saker, nästan lika användbart som att vara bra på att rida :)

Ja skratta eller gråta är frågan xD sjukt oväntat svar och sååå min humor xD haha love it! Haha hoppas inte hennes lärare läst igenom svaren xD haha innan läraren skickade svaren till mig :) men måste säga att jag fick väldigt många bra och kloka svar :) jag är jätte nöjd med min undersökning och i slutet på veckan kommer det mer svar ;) så nice :) love it :) fan kommer nog vara klar för en grundlig diskussion nästa vecka :) måste planera in en handledning med och mamma skulle hjälpa mig med inledningen :) men jag är as nöjd och som vanligt babblar jag på när jag ska sova och egentligen är övertrött xD

Sov gott så ska jag planera morgondagen innan mina små blå/grå ögon ska få vila ;)

Sov gott ^^ love ya ^^ älskar att jag fått livsglädje tillbaka :)

Av Cecilia - 28 april 2013 17:14

Ca 900 kalorier borta och nu hem och duscha och ta sig en nutrilett :) woop woop vill ju att viktkurvan ska fortsätta neråt så bara att dricka ;)

Fan är så trött imorgon blir det bara kondition ev lite mage ;) måste förändra mitt tränings schema i veckan med fler magövningar måste in i schemat och lite mer rygg ;)

Men nu hem och börja analysera enkätsvar :) woop woop not!!! Haha men wtf det måste ju göras det med :)

Av Cecilia - 28 april 2013 15:01

Ja 40 minuter av livet man inte får tillbaka :/ asså Jerry var här och lämnade nyckeln och så och ja så off var fan så jag höll på att skaka liv i han! Asså nog att man kan vara trött men att åka hem till ngn äta mellan mål utan att ha meningar längre än 4-5 ord... Halo prata med mig liksom xD jaja

Nu träningskläderna på och dags att springa till gymmet

Av Cecilia - 28 april 2013 14:32

Byxor avklarade :)
30x40 utsågade ska monteras i morgon
Inledning klar och metod och jag har rättat allt i c-uppsatsen ;) sedan så har jag precis ätit kikärtsbiffar med tomatsås och rårkost i detta fall bara morötter ;) och nu äter jag muffins ska städa gussens bur strax och damsuga sedan träning ;)

Av Cecilia - 28 april 2013 08:52

Jaa idag så finns det no excuses måste göra läxor! Så inget annat än träning ska planeras in idag :) jo måste laga Jerrys byxor med men det tar va 30 minuter så det är rätt lugnt :)

Men idag så ska jag:
Göra 30x40 uppgiften och jag ska göra den fixade fan en såg i går so no excuses!

Sedan ska jag göra en analys i CAD och förklara hur man gör den och sedan skicka in CAD grejjerna igen :) vet inte riktigt hur man gör analyserna men ändå no excuses! Gört bara! Som man säger i Tidaholm ;) hihi

Det jag också ska göra är börja med uppsatsen:
1. Rätta utifrån språkhandledningen
2. Skriv inledningen
3. Skriv metoden
4. Rätta det i inledningen som inte stämmer
5. Börja kategoriera elevers svar dela upp dem i kommuner och klasser.
6. Analysera lärarnas svar.
7. Börja med att fundera ut de 4 lektions planeringarna.
8. Skriv lite stödord på diskussionen.

Ja som vanligt så har jag fullt upp men idag inga utsäkter :) jag ska iof träna och städa hos Gösta med och diska lite men det är inte saker som tar hela dagen :) men nu ska detta göras ;) kommer med en uppdatering om en stund Xd ;)

Ha en bra dag nu ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards