Alla inlägg den 7 april 2013

Av Cecilia - 7 april 2013 17:52

Väntar på Robin :) minecraft och läxor på schemat ikväll ;) nice ;) men Robin är sen så väntar med Darin på högsta volym typ xD i love it ;)

Kallt trots att det är sol dock :/

Av Cecilia - 7 april 2013 09:08

Ja nu börjar då dag 18 av 23 lite mycket fusk nu ngr dagar men idag ska jag fan hålla dieten!!! Jag tänker inte fuska nu förrän dessa 6 dagar är över dessutom så måste jag träna i veckan så jag får bort allt fuskande!

Ååå nu ligger jag och är hungrig så får väl ta mig lite frukost innan jag sätter igång ;) idag blir det nog ringleden igen sedan börjar jag med min seminarium 4 komplettering tror jag så jag äntligen blir klar med den ;) för sedan i morgon så ska jag göra klart 30x40 uppgiften det är inte så svårt nu att bli klar med den har allt hemma så det är bara att sätta fart nu ;) och sedan på onsdag ska jag träffa mina vänner ifrån skolan och göra klart CAD mm ;) så det kommer bli as nice förhoppningen är att på onsdag är jag klar med alla kompletterings uppgifter och med CAD sakerna samt formulerat syfte, frågeställning, början till metod, teoretisk anknytning och börjat min analys av lgr 11s teknik del :) så jag har och göra nu ;) men det ska gå så att jag senare delen av veckan kan börja med tidigare forskning, och allt som ska göras till stiftelse mötet ;) fan jag har så mycket för mig jämt :)

Hoppas ni har en bra söndag där ni strukturerar upp ert liv ;) men nu ska jag äta frukost :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards