Alla inlägg den 26 april 2013

Av Cecilia - 26 april 2013 14:42

Solen skiner och det känns som vår ute :) påvägen hem från vikariatet :) lite hungrig då jag endast ätit nutrilett men det ordnar sig tänkte gå in till inga om hon är hemma :)

Det är hon nog ;) blir as bra :) få lite fika med :) eller te och smörgås blir ännu bättre och kanske få prata av sig lite :) myyys ;)

Har haft lektioner i idrott, no och svenska idag :) myyys

Av Cecilia - 26 april 2013 00:13

Först rastlöshet hela dagen men ändå skickat in CAD uppgifterna, skickat tillbaka en slöjduppgift och seminarium 4 uppgiften som jag missat var sin punkt på :) nu hoppas jag på godkänt och så har jag 30x40 uppgiften kvar tänkte ta med den till skolan i morgon då jag ska jobba :) så är det typ klart äntligen :)

Woopwoop och ja sedan kom kvällen och mitt humör rätt ner i botten... Jag kände att jag skulle bryta ihop kämpade mot det i över 2 timmar för att inte få panikångest...
Lite sms till mina klippor:
Ååå va fan är jag så jvl nere för... Hmm fuck jag vet... Har inga extra hormoner kvar... Hmm och har fan inte råd att köpa tabletterna heller :/ hmm blir att stänga av telefonen i helgen och vänta ut mensen och träna som ett as!!! Jvl piss kropp :/Haha jag instabil och mens inte ens jag själv vill vara med mig då xD haha;)

Panik!!! Fan jag vill inte bryta ihop:/ och det regnar och jag känner att jag knappt kommer ta mig hem innan för dörren innan jag bryter ihop!!! Kan inte gå så mycket längre kommer ju bli sjuk och vill inte gå hem :/ hmm piss liv!

Jag känner mig sjukt ensam där och jag klarar inte det :/ inte nu,.. Går fortfarande

Jag fyller hela lägenheten med djur... Men jag kan inte fylla det hål som behövs... Jag behöver en trygghet jag inte längre har.... Jag vet inte längre vart jag ska hitta den...

Mmm jag vet men ju närmare lägenheten jag kommer desto mer panik får jag! Och ja jag hatar detta!

Asså min hjärna har fullkomligt ballad ur nu... Jag vet i fan vad som har hänt :/ ens sekunden tänker jag rationellt och nästa typ vad jag har hemma som jag kan använda för att skära mig typ.... Hmm asså just nu är jag sjukt rädd för vad som jag kan ta mig till :/

Ne jag ska klara mig utan flykt! Hemma nu sitter i hallen med ångest än så länge under kontroll! Jag vet att jag har gjort framsteg ;) okej ångest inte under kontroll längre...

Där brast det panikångest...

Hmm vilken kväll paniken tog över men jag lyckades behålla fattningen :) hela vägen hem fick jag bilder i huvudet där jag står med en kniv och skär i mig men jag kom över rädslan och kom in efter 40 min ängslig promenad från gymmet vågade inte gå hem nu ätit och duschat ska blogga sedan sova :)

Hmm ngt av det sjukaste jag vart med om och vet inte vad som trigga det men ngt var det så i morgon ringa kurator och doktor och barnmorska för att rådfråga!

Men nu ska jag sova jobbet börjat kl åtta i morgon :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards