Alla inlägg den 13 april 2013

Av Cecilia - 13 april 2013 12:04

Hoppade över frukost och mellis gick direkt på lunchen :)

Jordgubbskräm som jag gjort ca 120 kcal detta serveras med knäckebröd som är 44 kcal per bröd med pålägg :) så allt som allt 208 kcal :)

Love My healthy food :)

Av Cecilia - 13 april 2013 11:23

Jag tvingas nu avbryta min nutrilett kur! Jag vågar inte fortsätta när jag nu under två dagar fått i mig 1-2 om dagen :/ men min tanke är nu att börja räkna kalorier och nutriletten ska ju vara kvar som mellanmål iaf så den blir inte borttaget helt ;)

Planen är nu en mättande frukost på gröt eller liknande nutrilett hade bra frukost ideer med kalpriberäkning redan,sedan mellanmål nutrilett, därefter en lagad lunch sedan en nutrilett till och dagen avslutas med allevo soppa och en kalorisnål smörgås :) eller en annan soppa självklart :)

Upplägget är nu sådant att jag äter nu dagligen och försöker se vad jag stoppar i mig och lär mig allt efter som hur jag måste äta för att fortsätta tappa vikt :)

Mellan 7-9 frukost
Mellan 10-11 mellanmål
Lunch runt 12-13
Mellanmål ca 15-16
20.00 soppa

Övriga tider är det vatten som gäller :)

Av Cecilia - 13 april 2013 11:12

Var uppe och spelade minecraft till jaaa typ kl 06.00 I morses xD inte bra xD och igår tuggade Gösta sönder min data sladd inte så den gick sönder men hål på den jvl djur alltså :) men men ska ringa Inet och se om dem kan beställa en ny :) älskar designen på den så vill verkligen ha en original :)

Idag så är det stiftelse arbete och städa lite samt sammanställa hemkunskaps jobbet och skicka det till ordinarie lärare och förklara hur tanken är med min planering :) sedan är det styrketräning och så prata med Jerry och sedan ikväll när allt är klart så blir det minecraft måste iof städa hos djuren med ;)

Så listan är:
Stiftelse arbete
Hemkunskaps jobbet
Städa i lägenhet och hos djuren
Träna
Prata med Jerry
Minecraft (måste hitta kol idag ;) )

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards