Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Cecilia - 1 februari 2016 07:26

Klockan ringde idag 04.45 alltså suck! Som jag säkert sagt innan så behöver jag minst 2 dagar till innan jag kan börja jobba :/ och jag mår fortfarande inte bra men idag måste jag till gymmet det blir ju löjligt annars! Nu har nästan förkylningen släppt är fortfarande seg i kroppen och borde nog egentligen vara hemma! Men vill inte ha några sjukdagar och kommer inte ta det lugnt hemma ändå så lika bra att få till jobbet :D

Idag blir det jobb och göra klart massa pappersarbete :) måste få tag i han som har hand om IT med så att han kan hjälpa mig att förstå varför jag inte kan dela Så som jag vill på Office 365 :)

Vovven är lite krasslig idag och i helgen var vi och kollade på en framtida hund :) eller ja själva hunden finns inte än men mormor och så fanns hos uppfödaren :) så det blir en liten valp till sommaren :) så underbart :)

Men nu måste jag till jobbet! Suck! Ska jobba som fan så man får lite saker gjort nu :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards