Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Cecilia - 7 februari 2016 22:16

Snart är helgen med allt det tråkiga slut :/ vi har precis städat klart :) viktig tid på oss typ hela dagen ;) hahaha :) men nu är det klart :) så nu ligger vi och kollar på film medans golvet torkar :) det är så skönt att huset är städat igen ;) att hunden mår bra och att vi mår bra :) första helgen på länge där det bara var hunden som
Kände sig hängig och inte jag :/

Ne nu ska jag slappa mobilen dör snart :)

Hittade en app och lekte lite sedan :)

Av Cecilia - 7 februari 2016 09:44

Allt var bra när jag kom från jobbet i fredags jag skulle ju bara hem ta ut hunden och sedan åka och träna :) riktigt så blev det inte...

Öppnade dörren möts av en väldigt trött och ledsen yra... Hon skakar och haltar jätte mycket :/ jag går och hämtar posten med henne ca 50 meter hon stannar halvvägs :/

Jag blir orolig lägger mig i sängen med yra.. Och tänker att jag börjar med maten då så kan jag träna när Erik kommer hem för jag vill inte lämna henne själv :/ jag börjat fixa maten struntar i att städa just nu... Köttet i ugnen potatisen ska för kokas sedan in i ugnen ... Jag har det under kontroll... Går in i sängen hunden har inte rört sig... Några minuter senare så kommer erik... Hunden viftar inte på svansen, hon skäller inte, hon ändrar bara på huvudet, Erik kommer in i sängen vi ligger där och klappar henne kommer åt rumpan hon skriker. Jag ringer blå stjärnan 4 minuter senare är vi på väg mot Göteborg. Maten blir förstörd jag är förstörd.. Yra gnäller till några gånger i bilen. Vi kommer dit får träffa sköterska dem tror det är livmoderinflammation... Suck... Jag är rädd och otålig vi får vänta en stund... Sedan släpps vi in i ett rum

Yra ligger bara på golvet och mår inte bra.... Jag tycker så synd om henne... Läkaren kommer tar tempen... 38 grader skönt ingen feber... Vi ska ta ultraljud på livmodern... Vi får vänta medans dem gör i ordning. Yra är lugn... Vi går in till ultraljuds rummet jag bär upp henne på bordet hon är rädd och har ont hugget mot läkaren... Efter rakning av mage och ultraljudsundersökning så konstaterar han ingen livmoderinflammation... Min oro släpper och vi ska inte lämna henne själv nu i helgen :) via ska övervaka så det inte blir sämre... För då får vi åka in igen. Så det blev Max mat på vägen hem och jag somnade så fort vi kom hem yra med.

I går lördag så låg yra och jag i sängen typ hela dagen jag läste klart en bok :) den sista i 50 nyanser dvs christians perspektiv :) den var bra :)

Jag tvingade yra ner intet bad så hon kan slappna av :) det gick bra så sov vi lite till efter det :) jag känner mig sjukt utvilad :) men är fortfarande orolig för henne för hon skriker till när jag hjälper henne upp i sängen men igår så snodde hon godis och lekte så hon är på bättrings vägen :)

Nu ligger hon och Erik i sängen :)

Hoppas ni får en bra dag :) jag ska strax upp och städa, jobba och fixa lite jobb :) men just nu är jag önskad i sängen :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards