Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Cecilia - 14 februari 2016 21:11

Jag har ju grejjat med min minion idag :) och blev klar också sjukt nöjd :) jag har två figurer kvar att göra :) en Elsa och en fjäril :) som vanligt så börjar jag med dem som är lätta ;) hahaha :) men nu ligger min älskling och sover :) så kanske kan börja med fjärilen den kommer kräva så sjukt mycket bytande av färger :)

Här är min färgläggning på fjärilen :) jag försökte börja med den en gång men insåg att det var svårt om jag inte valt färgerna innan så jag tog och färglade bilden som var mallen för fjärilen :) nu ska jag bara komma fram till vad för färg jag ska börja med tror det blir den bruna dvs fjärilens kropp och antenner :)

Av Cecilia - 14 februari 2016 20:59

Ja det blev inte så mycket idag på Ikea eller ned träningen :) men bad gör det när man fick en underbar dag med mannen man älskar <3 det är det som gör livet värt <3

Men det inhandlade blev några saxar lite doftljus, en måttsatts, diskborstar, en hylla till veden och en ny leksak till hunden :)

Av Cecilia - 14 februari 2016 12:45

Eller god morgon för oss :) jag var väl uppe vid 11.30 :) just nu är vi påväg till Ikea med grannarna :) sjukt mysigt :) jag var ute och gick med hunden innan också :)

Så lite har man ändå tränat idag fast jag åt ju en semla igår med även om den var nyttigare än vanliga så var den ju inte nyttig för det :) tanken är väl att jag ska träna ikväll men vi får se :) Erik och jag har sagt att vi ska ha en mysdag så kanske inte åker och tränar :) men det får vi se sedan :)

Och igår skulle jag ju börjat med lite bakgrunder till mina låmgstyngdsbroderier men det blev att jag försökte att färdigställa en minion istället :)

Den var inte påbörjad igår men nu har jag kommit så här långt :)

Börjar med alla små krångliga bitar :) men ska väl göra lite till innan vi kommer fram till Ikea :) kan ju inte sitta och blogga hela vägen ;) hahaha ;)

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag ni är underbara allihopa <3<3

Av Cecilia - 14 februari 2016 00:02

Var och kollade på mello med grannarna :) så mysigt :) jag hade med mig semlor till allesammans :) sjukt gode blev det :) recept finns tidigare inlägg :) och jag fick allt lite gjort :) tyvärr hann jag inte med träningen allt tog längre tid än jag tänkt mig :/ men tar nya tag i morgon :)

Bakgrunden till mitt låmgstyngdsbroderi är nu klart :) iaf en av dem :) jag vet inte riktigt vad dem ska bli ännu men det löser sig sedan :) har några till att göra :) nu tror jag det blir att färdigställa Olof, Heffaklumpen eller baby tiger :)

Jag tror det får bli tiger först faktiskt :) så sjukt roligt att komma igång med detta igen :) har haft en långt paus med mitt skapande igen! Höll ju igång lite för mycket innan jul där men nu har jag kommit tillbaka från mitt vilande så nu blir det att sätta igång igen :) jag tror tiger ska få en blå bakgrund :) Heffaklumpen en blå och Olof får nog en turkos bakgrund :)

Så dags att hitta ett babyblått garn till tigers bakgrund :) eller något jag tycker verkar bra :) hahaha :) hoppas ni får en bra kväll Erik tyckte att mitt förslag med sängen var dåligt så nu blir det att slappa i soffan innan vi går och lägger oss :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards