Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Cecilia - 11 februari 2016 21:30

Jag skulle tränat men fick ett underbart besök av grannarna och den inköpta metanol bilen har varit ute och provas :) maten som serverades idag var pannbiff, karneliserad rödlök, gräddsås, pressad potatis, kokta morötter och kokt blomkål :) men huvudvärk, ont i magen och massa stress inför jobbet gjorde att jag fick stanna hemma och ta tag i allt istället för att träna men gjorde något roligt iaf :) jag skalade och skar massa äpplen (lite hjälp från grannbarnen) så att jag nu torkar äpplen till godis :) äpplechips som barnen tror jag gjorde :) hoppas att det blir bra :) dem torkas nu :) men nu är jag så trött så ska slappa ner mig i soffan och skjuta dagens problem till i morgon :) NICE ;) haha lov snart sol tur är :)

Av Cecilia - 11 februari 2016 07:19

Nu har jag ätit frukost, borstat tänderna och fixat ordning mig lite inför skolan :) Jag har varit ute och gått med hunden :) och provade sportstracker :)

Så jag är sjukt nöjd :) just nu går jag ju med hunden som ska gå lungt ett tag till :) men tänker att det kommer bättra på sig med tiden :)

Av Cecilia - 11 februari 2016 06:34

Torsdag :) det är dags att börja fundera på helgen snart :) haha men idag så hoppas Erik på att vår nya leksak ska komma :) haha låter lite konstigt ;) vi har köpt en metanol radiostyrd bil :) så vi ska väl ut och köra som små blå när vi kommer hem :) utöver det så har jag teknikdag idag :) det innebär att jag har 2 nior och 1 sjua i teknik så kommer ha fullt upp med betyg mm idag :)

Jag har redan ätit frukost så nu är det väl så att jag ska ut med hunden på promenad :) detta kräver dock att jag tar mig ur sängen :) kom just på att jag är inte så smart och glömde väga mig innan jag åt så det får bli vägning i morgon istället :) ibland är man så korkad :)

Jag har super träningsvärk idag som jag hoppas att jag blir av med :/ men annars så är det helt okey :) jag är nöjd och glad med livet och ska delge mina tankar till rektorn idag under mitt lönesamtal vilket jag hopps blir givande :) och nästa vecka så blir det så kul för då kommer jag försöka få klart vävstugan på skolan :) känns overkligt och helt underbart :) men först måste alla elever bedömas och det har jag inte riktigt hunnit ännu :) nu måste jag ta mig upp ur sängen en andra gång få med hunden ut på
Promenad så att jag kan åka till jobbet och jobba :) fun fun fun :)

Hoppas ni alla har en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards