Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Cecilia - 13 februari 2016 23:52

Av Cecilia - 13 februari 2016 14:45

Har suttit och försökt jobba men inså att det är sjukt mycket lättare på datorn så tänker att jag gör det hellre där på 20 minuter än att sitta här i bilen och försöka få något halvbra som antagligen ändå inte kommer att fungera att ändra i på datorn :) jag har läst igenom allt och skrivit anteckningar för det och det är det som är det viktiga :)

Så jag tänkte jag bloggar en stund till :) jag vet inte ruggigt vad jag ska skriva om men jag har ju det skrivna ordets förmåga och det brukar ju inte direkt vara svårt för mig att slänga ur mig text :) speciellt om den inte ska handla om någon direkt :)

Jag laddade precis ner ett spel som var rätt okej :) kändes lite för barn men det var roligt :)

Som ni alla vet så älskar jag ju Disney och tecknade figurer :) då speciellt skönheten och odjuret men också smurfar är en favorit tillsammans med Pettson och Findus :) dessa kan jag inte tröttna på :) mina stackars elever får göra mucklor i trean och blir inspirerade av olika typer av Disney bilder mm inanra övningar som låmgstyngdsbroderi i åk 7 :) godsedjursövningen åk 8 :) jag älskar Disney sjukt mycket :)

Åter till spelet :) det var faktiskt ganska roligt man springer och ska fånga pengar och rädda smurfar :) helt okey tidsfördriv :)

Åter till mina problem jag funderar på att bli säljare för ett företag tänker än så länge inte säga vilket :) men det verkar så roligt :) men jag vet inte om jag har tid eller ork :) jag har ju en del som säkert skulle vilja köpa av mig mm men frågan är om man orkar :) jag vill ha ett eget företag och starta en egen verksamhet :) Erik som tycker att jag är borta mycket som det är och ser hur trött skolan gör mig tycker jag ska lugna mig :) men det är ju inte jag så bra på :) jag får en idé och den vill jag göra nu nu nu :) inte vänta inte sen bara göra den nu nu nu :) haha jag vill ha min dröm med ett eget företag :) vad för företag vet jag inte ännu :) haha jag får fundera på det under bilresan hem :)

Av Cecilia - 13 februari 2016 13:55

Vi har haft en mysigt morgon legat i sängen och myst med hunden och kollat på youtube klipp :) och sedan blev det lite mannagrynsgröt och städ av köket :) Erik var ute och lekte med den radiostyrda bilen i snön :) nu är vi på väg till Orust - ellös för att fixa något till bilen :)

Planerna för idag är att fixa omdömena klart för jag tror att jag hade gjort det igår men något var fel på internet så inget hade sparats typ så jag tröttnade lite men aka fixa det idag :)

Jag ska också skriva klart lite handlingsplaner och göra planer för hur slöjden ska se ut i höst :)

Sedan ska jag göra super gods semlor :) två varianter :)
1 chokladmousse med hallongrädde och smältchocklad på locket :)
2 vaniljkräm med hallongrädde pudrat med vaniljsocker och florsocker :)

Får ta och beskriva hur jag gör dem sedan :)

Nu är vi framme i ellös så dags att vara social :) hoppas ni haft en bra morgon och förmiddag :) hörs senare :)

Av Cecilia - 13 februari 2016 02:43

Delifresch Low carb bästa hamburgaren

Dock skillnad i bild och verklighet :) men den är sjukt god och man behöver inte ha pommes till för man blir sjukt mätt :) men Erik älskar pommes så han får mina :) jag är inte jätte förtjust i deras sådan bön blandning men det handlar mest om att jag har svårt för böner är jag själv brukar jag ta morötter istället för pommes :) men jag älskar den hamburgaren :) den bästa som finns kanske inte halv tre en fredag natt men skit samma ibland behöver man fuska :)

Men jag rekommenderar den verkligen till er alla dock kan man beställa utan tomat för den brukar göra det slafsigt :) men det är såå gott :)

Av Cecilia - 13 februari 2016 02:17

Haha mina nattliga inlägg brukar ju inte vara dem bästa XD :) prat ur nattmössan är min specialité ;) hahahaha men ska berätta lite snabbt om min dag är väldigt trött :) ja jag har åkt fram och tillbaka hem typ 3 gånger under dagen för att något gjorde att vi inte hade el i huset... Efter mycket ringade så kallade jag in förstärkningen! Linus min underbara bror och hjälte lyckades guida mig på en totalåterställning på elsystemet :) så jag kände mig as duktig :) sedan kom Erik och han och grannpojken körde race med sina bilar :) och den lilla kom in och var as nöjd över att han slog Erik :) där efter satt jag och pratade i bilen en stund medans Erik grejjade :) sedan tog jag tag i min träning och lyckades komma dit i tid :) car helt själv första halvtimmen :) och ökade idag från 500 cal

37.37 är sjukt bra med grym träningsvärk och sedan körde jag på en stund till :) sedan gick jag och smsade större delen av träningen så fokus var kanske inte riktigt på rätt ställe men jobbade metodiskt och höll ett jämnt tempo :) min kropp orkade nog egentligen mer men kände att jag pressar inte mer än till 600 cal :)

Jag är super nöjd :) sedan kom jag hem åt lite grönsaker och fiskpinnar :) där efter har jag slappat i soffan och kollat någon dålig film, somnade i soffan Erik kom om från garaget och sedan somnade vi båda :) jag vakande till och gick och duschade men somnade en timme till men nu är vi på väg in till Göteborg för att hämta Eriks bror och vi ska strax stanna till på Max och fixa oss lite mat :)!

Hoppas ni haft en bra kväll :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards