Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Cecilia - 12 februari 2016 06:51

Jag kommer som vanligt inte upp ordentligt eller i tid :) mina ben värker efter träningsvärk :) så skönt men sömnen blir inte riktigt bra :) men det känns skönt i kroppen :) ligger och funderar på om man ska fixa iordning sig :) och om det är dags att lägga energi på träningen och vikten genom att starta en nutrilett omgång nu här i helgen :) jag vet inte :) ska tänka på det under dagen tror jag :) det är ju inte så jvl gott men det fungerar och fungerade utmärkt för mig sist frågan är bara om min mage är tillräckligt läkt från magsåret för att göra det när jag försökte för ca ett år sedan så funkade det inte :/ men vem vet med mina nya inställning och attityd kanske det går vägen :)

Idag blir det lite chill på jobbet ska sätta klart alla omdömen läsa klart massa teknik uppgiftern och ha 9or och 3or :) och försöka göra lite skyltar och städa iordning i materialrummet :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards