Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Cecilia - 2 februari 2016 11:23

Hemma varit ute med hunden på kisspromenad :) äter nu lasagne :)

Mår inte bättre snarare sämre borde nog varit hemma idag :/ suck... Men bara två lektioner kvar! Så det löser sig :)

När jag kom hem möttes jag av detta:

Hunden har lyckats att använda godis automaten på bänken.... Hon skäms så hon ligger nu vid sängen... Haha denna lilla godisgris ;)

Av Cecilia - 2 februari 2016 07:27

Gick upp vid 04.45 suck vad tidigt somnade alldeles för sent igår för det! Men tränade igår super nöjd även om det inte gick så bra förkylningen är fortfarande i kroppen och energin var inte där men lyckades hålla modet uppe till 300 cal :) tog längre tid än det brukar men idag blir det nya tag på gymmet :) glömde väga mig idag igen så får ta det en morgon när jag har lite mer koll vad som händer :) men är super nöjd över att jag kom upp och fixade en god frukost med kokta ägg mm :) Erik var nöjd och mätt när han åkte till jobbet :)

Han skulle åkt till Tyskland idag på jobb men det blev ombokat och han kommer hem ikväll :) så skönt :)

Jag sov en powernap med på morgonen men det hjälpte inte! Sjukt irriterande ;) men nu blir det väl att ta sig till skolan! Jag ska jobba klart så mycket som möjligt idag och sedan åka och träna typ direkt efter jobbet och sedan lägga mig för att sova :)

Hoppas ni får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards