Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Cecilia - 24 februari 2016 22:51

Fick idag alla inlogg som jag behöver för att kunna börja sälja ett av dem fungerade dock inte men har hört av mig till den kontakten jag har så blir det nog bra :) får hoppas att dem löser det snart :) skulle behöva beställa lite kataloger mm :)

Jag har mestadels grejjat hemma idag och vilat upp mig min mage ocj rygg har haft ont idag :/ sjukt jobbigt men tog en promenad nu på kvällen iaf :)

Har försökt strukturera upp allt :) både i kropp, hus och själ :) men ska sova nu vi ska upp tidigt i morgon :)

Av Cecilia - 24 februari 2016 06:16

Idag har jag som vanligt fullt upp på jobbet :) har ju lyckats att trycka in en extra lektion med ;) galet värre ;) men men vad ska man göra ;) jag skulle behöva säga nej ;) hahaha

Nu på morgonen åt jag precis frukost :) kellogs special K men skivad banan tycker det mättar mer än cornflakes så köpte special k istället :) och nu ska jag dricka upp mitt vitamin vatten :) Erik han åt med mig med men åkte till jobbet precis :)

Jag ska innan jobbet packa ordning inför jobbet :) skicka lite inbjudningar till att ha party :) så att det går igång snart :) sjukt skönt :) jag älskar det :) och vet vilka jag ska skicka till så det känns också bra :) har nog fler man kan skicka till med :)

Dessutom ska jag hinna med att vika tvätt och ta i och ur diskmaskinen :) jag älskar att ha saker att göra :)

Efter jobbet idag ska jag dammsuga huset och damma av och sedan träna :) efter träningen blir det mat :) jag ska än en gång trolla med det som finns hemma :) galet jag vet :) tror det blir grynkorv faktiskt :) juste innan jag åker till skolan idag ska jag kolla över alla jvl timers för ingen av mina lampor i fönstren går när jag vill ;)

Hoppas att ni får en bra start på dagen nu ska jag springa ikapp min dag som antagligen kommer springa ifrån mig ;) hahaha jag älskar mitt jobb och jag är inte sarkastisk jag älskar det :) visst har jag mycket att göra men det är ju mitt fel och ingen annans fel :) det är ju jag som säger ja och hjälper alla i tid och otid :)

Ha en super onsdag :)

Av Cecilia - 24 februari 2016 00:11

Jag jobbade den sista lektionen och sprang sedan ut till bilen för att åka till gymmet :) jag och Daniel musikläraren gjorde en intensiv träning med rodd och benövningar och sedan powerwalk efter det :) och lite arm övningar :)

Kanske inte så mycket kalorier men min kropp blev trött och vi körde på övningarna i ett gött tempo :) så nice :)

Där efter följde jag med min säljcoach på ett säljmöte som gick bra och jag försökte hjälpa till så gott jag kan :) Och det kändes bra så nu kommer jag att skicka in kontraktet :) i morgon så blir det nog hit bra som helst ;) ska träffa säljcoahen igen på torsdag em för att gå igenom intranätet :) sjukt kul :)

Innan jag har fått startpaketet så säger jag inte namnet på företaget ;) ska styla lite och grejja hemma :)


Sedan kom jag hem och pratade med min älskade granne som också hon ville ha ett party :) så nu har jag 7 bokade ska börja boka in datum nu i morgon ;) Erik ät fortfarande orolig över att jag ska bli för stressad över detta men jag tror inte det ;) det känns inte så :) detta är som terapi för mig :)

Sov gott nu är jag alldeles för trött för detta:)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards