Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Cecilia - 9 februari 2016 18:11

Jag har så sjukt ont i höfterna och träningen gick väl sådär orkade ca 450 cal men det tog tid idag men det vet jag ju att det tar ibland! När min kropp med alla dess fel ställer in sig till träning blir det lättare men just nu går jag mesta dels som en tant med mina onda höfter XD ;) haha känner mig så gammal ):

Nu blir det att vila en stund sedan blir det matlagning och lite genom koll av alla teknikläxor jag behöver läsa igenom :) omg så mycket jobb men just nu måste mina höfter få vila så dags att slappa framför teenmom OG på MTV :)

Av Cecilia - 9 februari 2016 08:04

Jag hade nollat mig i min utveckling neråt i viktkurvan! Vägde fortfarande DC,R men tänker att jag är ju på stadiet där jag försöker träna och rätta mig efter det :) men behöver öva intensiteten i träningen :) så 7miuters träningen är nästa steg :) och öka från 500 cal till först 600cal och där efter 700 cal och snart är jag uppe på 800cal :) men behöver också bli bättre på styrketräningen med :) nu ska jag ha lektion ;) ha det gött :)

Av Cecilia - 9 februari 2016 07:14

Tog sov morgon idag då hunden inte är hemma och min höft inte vill sluta göra ont :/ måste träna mer så den skiten går bort :) nu tänker jag att jag ska väga mig liten snabbt och ta på mig och sedan fixa tvätten som är i tvättmaskinen :) jag tror jag hinner :)

Idag så är det massa fyror först som ska göra sitt symaskins körkort :) och sedan 6or som ska sy sina egna t-shirts:) det är verkligen roligt med dessa små :) sedan är det åk 7 jag ska presentera nytt område för dem :) förvaring med knapp och blixtlås så att dem får lära sig hur man sätter blixtlås och knappar :) där efter slutar jag och ska till Trollhättan och hämta något till Erik :) sedan hem och träna och försöka hinna med att kolla genom lite teknik uppgifter :)
Och kanske hinna med en promenad så på kvällen :)

Älskar att ha att göra :) jag tycker det är så roligt och givande :) #älskarmittjobb jag vet att jag klagar ibland men skulle inte vilja ha det på något annat sätt :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards