Alla inlägg den 27 februari 2016

Av Cecilia - 27 februari 2016 20:03

Vi var och skrotade 850n och var sedan hos svärföräldrarna och åt lite middag :) just nu kollar jag på undercover boss och virkar lite :)

Hahaha han tog trucken genom rutorna :)

I morses var det 8 stycken men efter dagens arbete så är jag nu på min 30de pad :) detta är början på mitt företag :) på mitt eget, mitt helt egna företag :) jag börjar smått med lite sneeky peek men det blir nog bra tillslut :) älskar det :)

Dock måste jag komma på är hur jag ska fästa garnet som sticker ut :) men det löser väl jag ;) jag är ju awsome :)

Ska väl göra klart min sista pad för idag :) så ska jag ta och dammsuga sedan :)

Av Cecilia - 27 februari 2016 11:33

Vi startade med mys :) sedan tog jag och yra en promenad i det lite kalla men fina vädret :)

Underbar promenad som resulterade i lite motion och mys med hunden :)

Där efter så hjälpte jag Erik lite med kärran sedan så tog jag bilen till gymmet och drog en runda där :) så jvl skönt att det är gjort :) så sjukt nöjd det blev kanske inte så bra tid men vad gör det jag går dit :) ska försöka gå dit tidigt i morgon med att komma iväg till gymmet :)

dock har jag inte hunnit med att äta frukost så får försöka tvinga Erik att stanna någonstans så jag kan äta för nu är vi på väg med kärra och ska skrota bilen :) den dåliga 850n ska nu dö :) Den bilen hatar mig!

Nu ska jag iallafall sätta mig och göra några mer pads :) lägger in bild sedan :)

Av Cecilia - 27 februari 2016 08:38

Igår hade jag och grannen lite virkmys till filmen hobbit :) väldigt mysigt och trevligt hade vi :) och lärde oss att att vatten är typ alkohol fast ändå inte ;) hahaha galna grannar <3

Idag är det lite träning som står på agendan och 850jvl bil ska dööö! Hatar den jvl bilen men snart kommer min nya V40 :) woop woop :)

Men idag:
Ut med hunden
Åka och träna
Frukost
Lasta bilen och hämta en annan bil :)
Åka med skrotbilen
I em sedan så ska jag sy alla de kläder som jag har liggandes på hög för att jag ska göra om dem :) och sedan ska jag väl virka lite mer :) får ta ett kort på det som blev gårdagens virkning :)

Denna bild visar precis varför jag älskar helgen och sovmorgon :) vaknar upp slipper stressa hunden är i sängen och fjäskar :) och inga måsten och ingen väckarklocka :)! Det är bara allt som är gött :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards