Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Cecilia - 23 februari 2016 13:20

Ja jag förstår inte riktigt hur allt fungerar och hur jag lyckas att bli sen trots att man går upp tidigt :) hahaha jag är kass! Men gick iallafall ut med hunden, fixade den blöta tvätten och disken :) ska be att Erik slänger i gång den när han kommer hem :) idag får det bli enkel mat :)

För jag ska nu ha min sista lektion för idag :) och hinna med att bedöma 2 klasser färdigt :) så sjukt roligt. :)

Av Cecilia - 23 februari 2016 06:30

Jag ska inte göra samma misstag som igår då jag fick stressa för att hinna :) men jag vill inte riktigt gå upp från sängen ännu även om jag redan skulle varit uppe för länge sedan :) hahaha jag har blivit så lat på morgonen alltså :) hahahaha :) men vad gör det :) nu ska jag iaf upp och börja min dag :) det är det viktigaste :) och försöka få i mig frukost :)

Känner nu att jag behöver typ stretcha ut mina ben ordentligt får göra det ikväll :)!

Idag är det fullt upp :) jag måste fixa en del uppgifter i tekniken idag men får göra det ikväll alla som jag har lösa ;) men idag på jobbet ska jag sitta och göra klart alla bedömningar och få ordning på mina listor mm :) och ha alla mina lektioner :) funderar på att man skulle kunna göra sådana här hjälp arbetabeskrivningar:

Jag vet inte om det blir för mycket? Jag ska kolla på ämneslaget nästa gång :) suck har så mycket att göra och så lite tid att göra det på :) men det är ju det jag älskar :)

Och efter jobbet blir det en intensiv träning med musikläraren då jag ska iväg 1.5 timmar efter jobbet till ett homeparty med min säljcoach :) jag har väl ännu inte bestämt mig men jag tror jag löser det snart :) jag har öppet sinne tills ikväll och pratar med erik efter i kväll för att se hur det blir :) men tror det är lugnt :)

Suck fattar inte vad som hänt med min mage men det gör jag väl aldrig dock ;) har sjukt ont :)

Men nu blir det frukost, ta på sig kläder och ta ut hunden på en promenad :) och försöka tömma diskmaskin och tvättmaskin och torktumlare :) hahaha stress kan ju ha något med mina magproblem att göra :)

Hoppas ni får en bra dag så ska jag försöka komma igång nu :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards