Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Cecilia - 22 februari 2016 22:47

Tänkte laddat upp en bild på filmen med så här kommer den :)

Av Cecilia - 22 februari 2016 22:46

Nu ligger jag insmord med alla diverse krämer och känner mig stolt över vad jag hunnit med denna dag ) inte ens hälften av det jag borde gjort är klart men va fan gör det egentligen :) jag får sätta fart på mig under morgondagen så löser det sig nog :) sedan måste jag drar ner på tempot på vad jag anser att man skall hinna med :) hahaha orimliga krav här :) men men :) älskar min säng och min man som ligger här och snart snarkar brevid mig :) strax efter att han börjar snarka så slappnar också min älskade hund av :) Love it :) detta är den bästa tiden på dagen :) att bara ligga brevid dem man älskar :) <3

Älskling jag är så glad att du finns i mitt liv<3

Jag och hunden var nyss på en promenad :) det var sjukt halt ute men hon var jätte nöjd första gången lös på länge :) sedan sjukhus vistelsen har hon endast fått gå i koppel :) men i dag släppte jag lite på reglerna :)

På gymmet idag började jag titta på en film men får se klart den i morgon är tanken :) nu blir det sängen :) sov gott :)

Av Cecilia - 22 februari 2016 20:28

Baconlindad köttfärslimpa med hasselbackspotatis och kokta morötter och sås :) och så en vitkålssallad med anannas :) mums :)

Hasselbackspotatis är inte så svårt bara se till att alla är typ lika stora :)

Baconlindad köttfärslimpa är inte heller svårt :) en gullök och ca 800 g köttfärs och krydda med mina favorit kryddor:
Vitlökspeppar
Vitlök och örter
Och kryddan örtagård :) mer än
Så behövs inte blanda ihop och gör hellre 2 mindre än en stor resultatet blir mycket saftigare :)

Linda med bacon och in i ugnen :) jag kör på ca 200 graders värme :)

Vitkålssallad också väldigt enkel skiva vitkål i en skål och tills över en anannas burk antingen i bitar krossad blir godare men idag var det bitar jag hade :)

Sedan skala om man vill morötter eller borsta av dem :) skiva och kola upp :)

Och n vanlig enkel brunsås med grunden i gullök och köttbuljong :)

Av Cecilia - 22 februari 2016 19:13

Så jvl gött med träning men var trött i benen idag vet egentligen inte varför mer än att det är måndag :) haha måndags trötta ben är nog sjukdomen idag :)

Men så klart så stod det en snubbe på den maskinen jag föredrar att träna på så fick träna på den brevid men han var snart färdig så jag bytte halvvägs :) men asså människor på gym! Wtf är det svårt att torka av efter sig! Jag fick ju typ rengöra innan jag tog hans maskin och efter att jag använt den! Jag fattar inte vad det ät för fel på människor vill dem liksom träna i andras svett! Jag är super noga och förväntar mig att folk gör det samma, men har ju insett att dem inte gör det! Då får väl ta och städa både innan och efter från och med nu! Suck alltså! Jag diggar inte det! Vill ha ett gym hemma alltså ;) hahahaha ne men lite respekt kan man väl ändå ha! Och snubbe gick sedan ifrån två maskiner till under tiden jag tittade!

Av Cecilia - 22 februari 2016 16:57

Jag kom hemför en stund sedan och fixade med disken :) och min dag har varit bra fick gjort en del av vad jag skulle :) men det tar jag sedan :) nu äter jag och älsklingen lite mellan mål medans hunden är på tigghumör och sitter och fjantar på golvet ;) hahaha :) jag gjorde mig lite mannagrynsgröt och Erik fick två toast ;) som han nu delar med den oskyldiga lilla hunden ;) hahaha :) nästa stopp på dagens planering är att någon kommer hit oh fixar med supran och jag ska väl ta ut hunden på en liten sväng och sedan ska jag dra och tränar :)

Träna träna träna :)

Av Cecilia - 22 februari 2016 12:09

Jag försov mig i morse därför skriver jag inte förrän nu :) jag låg kvar alldeles för länge i sängen :) suck :) men kom i tid till jobbet och hann ut ned hunden :)

Och han hänga tvätten och sätta igång en torktumlare :)

Nu är jag hemma en snabbis och kissade hunden och åt lunch :) hunden fick det jag inte orkade :) men nu blir det att åka tillbaka till skolan så jag kan ha de två återstående lektionerna :) borde egentligen tagit och hämtat mina kläder till återbruk uppgiften men kommer nog inte hinna det :( men men det tar jag i morgon :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards