Direktlänk till inlägg 13 februari 2016

Väntar och väntar :)

Av Cecilia - 13 februari 2016 14:45

Har suttit och försökt jobba men inså att det är sjukt mycket lättare på datorn så tänker att jag gör det hellre där på 20 minuter än att sitta här i bilen och försöka få något halvbra som antagligen ändå inte kommer att fungera att ändra i på datorn :) jag har läst igenom allt och skrivit anteckningar för det och det är det som är det viktiga :)

Så jag tänkte jag bloggar en stund till :) jag vet inte ruggigt vad jag ska skriva om men jag har ju det skrivna ordets förmåga och det brukar ju inte direkt vara svårt för mig att slänga ur mig text :) speciellt om den inte ska handla om någon direkt :)

Jag laddade precis ner ett spel som var rätt okej :) kändes lite för barn men det var roligt :)

Som ni alla vet så älskar jag ju Disney och tecknade figurer :) då speciellt skönheten och odjuret men också smurfar är en favorit tillsammans med Pettson och Findus :) dessa kan jag inte tröttna på :) mina stackars elever får göra mucklor i trean och blir inspirerade av olika typer av Disney bilder mm inanra övningar som låmgstyngdsbroderi i åk 7 :) godsedjursövningen åk 8 :) jag älskar Disney sjukt mycket :)

Åter till spelet :) det var faktiskt ganska roligt man springer och ska fånga pengar och rädda smurfar :) helt okey tidsfördriv :)

Åter till mina problem jag funderar på att bli säljare för ett företag tänker än så länge inte säga vilket :) men det verkar så roligt :) men jag vet inte om jag har tid eller ork :) jag har ju en del som säkert skulle vilja köpa av mig mm men frågan är om man orkar :) jag vill ha ett eget företag och starta en egen verksamhet :) Erik som tycker att jag är borta mycket som det är och ser hur trött skolan gör mig tycker jag ska lugna mig :) men det är ju inte jag så bra på :) jag får en idé och den vill jag göra nu nu nu :) inte vänta inte sen bara göra den nu nu nu :) haha jag vill ha min dröm med ett eget företag :) vad för företag vet jag inte ännu :) haha jag får fundera på det under bilresan hem :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards