Direktlänk till inlägg 18 februari 2016

Sådär ja :)

Av Cecilia - 18 februari 2016 23:30

Jag fick sovit en stund förut till halv åtta då kom Erik och väckte mig :) han och barnen var hungriga :) så då gjorde vi lite pasta och skinksås med allt vi kunde hitta i kylen :) lite bacon stektes och riven ost lades i ;) det var super gott :)

Där efter satt vi lite ocj spelade spel på datorn :) Erik har grejjat med något euro-truck simulator så man ska åka lastbil och köra grejer på tid :) det var lite roligt att kolla på :)

Sedan började jag och tjejerna färga mitt hår :)

Färgen är färdig och jag har joinat mina sötnosar i sängen :) dem gick Dock och lade sig innan jag var klar med färgningen :) men det är ju sånt som sker ibland :) får ta kort på resultatet i morgon :) för nu ligger det och torkar :). Men vill inte att det blir rött i sängen så har dels min handuks turban på och en handduk under detta så det inte färgar av sig på kuddarna :) hahaha

Men nu är jag väldigt trött i mina armar mm så får väl ta och stänga av här :) och gå och lägga mig :) ska bara fundera en sväng till först på allt :)

Fundering nummer 1: ska jag bli säljare? Jag vill det tror jag :) det känns inspirerande och roligt :) tror nog jag kan fixa några partyn :) och fixa några kunder :) jag älskar ju sånt :) och göra en början till mitt eget företag :) det känns så lyxigt :) så sjukt nice :) måste komma ihåg att lämna in pappret till henne bara med alla mina uppgifter :) får göra det imorgon tror jag :)

Fundering nummer 2: den glömde jag visst av hahahaha :) galet värre ;) men måste till skolan i morgon göra klart det sista och sedan åka hem i tid och antingen sätta sig med att göra klart allt som ska sys eller rätta och fixa med allt pappers arbete :) frågan är om man ska ta allt pappersarbete först :) så kan man ta och fixa resten sedan kan kanske få med flickorna på att hjälpa mig lite med att dokumentera och göra snygga PowerPoint'S :) får kolla med dem :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards